Days of Summer

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: DC121
Artikelnaam: Days of Summer
Bruto Gewicht: 0,5kg
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 5 schoten
Effectomschrijving: 5 shots multishot met fluitende en knetterende effecten welke vooraf worden gegaan door prachtige gekleurde staarten en sterren
Richtprijs: €4,95
Verpakkingseenheid: 50/1
Foto: volgt
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én
bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is een grappige combi cake voor in de voor avond. Ik denk niet dat deze zal opvallen als het erg druk is om 00:00. Deze staat bij mij op de lijst :)

nee, maar voor 00:00 is het toch leuk voor 5 euro? ik ga dan liever voor de kleinere cakes van Dynasty of Broekhoff, een paar euro duurder, maar 8 -10 schoten met een iets groter effect.

toch leuk, dat kleine spul

kijk dit is nou een mooie prijs voor dit soort potjes. het begin is wel grappig met dat fluitfonteintje en dan een paar aardige schoten. deze ga ik zeker kopen gewoon om lekker weg te schieten in de vooravond.

Zeker een leuke cake dit ja, goedkoop, maar wel een klein fonteintje + 5 schoten. Denk toch dat deze prijzen voor veel jongeren o.a. goed te doen zijn, hebben ze toch wat luchtvuurwerk. :)

Een foto van dit product. Hij is denk ik wat groter afgebeeld dan hij daadwerkelijk is.

Nog zon leuk budgetpotje!
Het zijn dan maar 5 schoten, maar voor die prijs mis ik niets, desnoods een paar achterelkaar, kun je den ik een heel leuk effect krijgen.

Back
Bovenaan