Dark Evil

Pyro_024

VWC lid
Artikelnummer: 7204
Artikelnaam: Dark Evil
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 20 schoten
Effectomschrijving: Dark Evil 20 shot, een mooie 20 schots cake voor deze prijs. Mooie grote boeketten met groene, gele en gouden effecten.
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 37,50,-
dar.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er zeker goed uit, maar niet super speciaal qua effect. Burst lijkt mij prima maar voor 30 mm had ik wel iets grotere effecten verwacht. Cake zelf qua omvang is behoorlijk groot zo te zien ?

Dit is gewoon een lekkere cake, afgaande op het filmpje.
Gewoon 20 shots, met mine, grote effecten. Dikke prima.

Laatst bewerkt:
Ziet er inderdaad stevig uit, effect niet heel speciaal, maar komt over als een goede beuker met prima effect. Prijs zou me toch nog tegenhouden in de winkel, maar wellicht komen er nog meer films die overtuigen.

Vraag me toch echt af of het kaliber wel klopt. Op de site van Vechtweelde staat hij namelijk met 22 mm ?

Vraag me toch echt af of het kaliber wel klopt. Op de site van Vechtweelde staat hij namelijk met 22 mm ?
Als dat straatfimpje hierboven 22mm is eet ik mijn sokken op. (Oftewel vechtweelde heeft het hoogst waarschijnlijk fout)

Als dat straatfimpje hierboven 22mm is eet ik mijn sokken op. (Oftewel vechtweelde heeft het hoogst waarschijnlijk fout)
Dat hoop ik voor je haha. Maar de effecten zijn weer te matig voor 30 mm vind ik?

Edit : als ik de cake zo zie in het filmpje dan is het best een grote cake en dat neigt idd naar 30 mm tubes

Het is een 300 grams 22mm kaliber cake… Werd aangeboden bij Driesprong als een 30mm 500 grammer, maar dat is het dus bij lange na niet. Zware downgrade dus en ook geen pluim voor Driesprong om dit als 500 grams 30mm aan te bieden!

IMG_6991.jpegIMG_6992.jpeg

Inmiddels van de dealer begrepen dat zij ook niet wisten dat het slechts een 22mm 300 grammer was, ze hebben de foute informatie van de importeur ontvangen.

Dit jaar was de versie zoals deze bedoeld was; 36 schoten en kleiner kaliber. Vorig jaar hadden de Chinese deze cake verkeerd geproduceerd met 20 schoten en 30mm volgens de importeur.

Back
Bovenaan