Dark Boom [Uitloop]

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 5424
Artikelnaam: Dark Boom
Bruto Gewicht: 2400 gr.
Netto Kruitgewicht: 480 gr.
Aantal Schoten: 64
Effectomschrijving: 64 keiharde salutes
Tijdsduur: ...
Karton inhoud: 8
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 29,95

naamloos_442006.png

Laatst bewerkt:
Letterlijk en figuurlijk een Klapper. Een geweldige nieuwkomer in de collectie van China Red is deze prachtige 64 shots knalcake.

Prachtig ook omdat behalve de harde klappen er ook veel sterren in het effect zitten. Dus voor diegenen die van harde klappen en mooie effecten houden is dit echt een “must have”.

Effecten:
Thunder powder/Ti thunder, blue mine, purple star*

interessante knalcake wordt dit. Ben erg benieuwd vanwege de effect omschrijving. met spanning wachten op het eerste filmpje.
*bron:http://www.chinared.nl/Dark-Boom bezocht op 23-10-2014

Ben zeer benieuwd naar deze inderdaad. Zou het gewoon een nieuwe versie zijn van de China Salute of echt daadwerkelijk andere effecten?

Als die het zelfde is al china salute koop ik hem niet waardeloos was dat ding.
Dus ik wacht op een filmpje.

ben ik niet met je eens ,
Kees ( makkelie vuurwerk), heeft er en ik stond er met mijn neus bovenop 4 tegelijk afgestoken en ik viel ook niet van me stoel af hoor , maar het was echt wel absoluut oke.

Ik zou hem ook sneller maken dat zou mijn keus zijn, maar waardeloos nee dat zeker niet

De china salute waren ook vooral niet hard genoeg.
En de 100shots was dus enorm saai.

Ik wacht eerst nog op meerder filmpjes mocht ik hem nemen.

ben ik niet met je eens ,
Kees ( makkelie vuurwerk), heeft er en ik stond er met mijn neus bovenop 4 tegelijk afgestoken en ik viel ook niet van me stoel af hoor , maar het was echt wel absoluut oke.

Ik zou hem ook sneller maken dat zou mijn keus zijn, maar waardeloos nee dat zeker niet

Mooi tempo en leuke finale, knallen zijn heel moeilijk te beoordelen.
Klinken niet heel zwaar maar wie weet!

Helemaal mee eens, eerst zelf zien of in dit geval horen en of de mening van andere leden,
dan krijg je echt pas een goed beeld.
Daarom ga ik dit jaar ook meerdere demo`s af zodat je zelf beter een oordeel kan vormen.

Zo te zien in open gebied geschoten en dan moet ik zeggen dat ik de knallen behoorlijk zwaar overkomen, ben dan ook zeer benieuwd hoe deze op de demo gaat presteren.

Vind normaal 30 euro voor een 64-shots knalcake redelijk aan de prijzige kant, maar je hebt er wel echt een mooie knalbak voor! Enige (hele) kleine minpuntje zijn wat mij betreft de sterren, wat is dat toch met die doodnormale ti-salute? Als knal goed is lijkt me dit een mooie bak om te scoren, al zal dat niet lukken met mijn budget voor dit jaar...

30 euro lijkt me niet perze prijzig.
Ik vind de snelheid goed, maar aan de hardheid twijfel ik dus gaan jullie maar even naar demo's dan hoor ik het wel :p haha

Dit is in mijn ogen gewoon een siercake.
Zijn een heleboel van dit soort knalcakes met zo'n slap boeket te koop in Nederland.
Ik hoef ze iig niet met een paar sterren ertussen.

Back
Bovenaan