Dark Beast

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 03265
Artikelnaam: Dark Beast
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1796.4 gram
Aantal schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: De diepzwarte hemel wordt bruut verstoord door dit 144 schots beest! Deze waaierbak ramt werkelijk waar zulke harde salvo's dat je je afvraagt of dit wel kan! Beestachtig goed, check de video! Ook ideaal als finaleblok voor jouw eigen pyroshow!
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 129,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet

03265-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
O jee, ik vind hem best wel indrukwekkend. Hij bevat een hoop variatie en effecten, maar het enige minpuntje vind ik de pauzes er in. Het komt dan meer over dat het losse cakes zijn ipv dat er een box wordt geschoten. Dat vind ik echt jammer, want prijstechnisch is hij zeer zeker niet verkeerd!

O jee, ik vind hem best wel indrukwekkend. Hij bevat een hoop variatie en effecten, maar het enige minpuntje vind ik de pauzes er in. Het komt dan meer over dat het losse cakes zijn ipv dat er een box wordt geschoten. Dat vind ik echt jammer, want prijstechnisch is hij zeer zeker niet verkeerd!
Je verwoord mijn gedachten erg goed. Misschien leuke salvo blok maar niet als finale blok. Wel erg goed richting een at once finale.

Ik vind dit toch wel echt een hele dikke bak, wat een heerlijke rammer. Zeker even in de gaten houden.

Prachtig showblok, ideaal als pre-finale zoals hiervoor al genoemd.

vind die crackling mines in fanshape gaaf. De Z-shape is gaaf, en de finalecake is ook gaaf! Vette bak

Back
Bovenaan