Dancer

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: LE03362
Artikelnaam: Dancer
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: 494 gr.
Aantal schoten: 50 schots
Effectomschrijving: Deze fanshape waaiercake schiet 10 salvo's hoog de lucht in. De effecten zijn zeer gevarieerd met onder meer blauw/rode boeketten, grote draaiende glitterstaarten, rauwe fluiters, rood/groene coconut effecten en zilveren glitterboekketten met cracklingwolken.
Tijdsduur: 40 sec
Stijghoogte: 35 meter
Richtprijs: € 69,95 (2015)

03362_dancer.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een soort van Jaloers 2.0, gezien het feit dat er soortgelijke spinners en fluiters in verwerkt zitten. Verder schiet hij mooi breed zijn boeketten de lucht in. Enkel de wave-achtige boeketten spreken mij iets minder aan.

Lijkt inderdaad sterk op de Jaloers. Toch vind ik deze iets minder goed. De boeketten lijken iets leger en het komt net even iets minder bruut over. Toch zijn die draaistaarten om je vingers bij af te likken :)
Met €69,95 is deze cake nauwelijks goedkoper dan de Jaloers. Ik zou persoonlijk dan ook liever voor die gaan (nog altijd cake van het jaar 2010!), hoewel dit alternatief waarschijnlijk voor meer mensen te verkrijgen zal zijn dit jaar, gelet op het aantal winkeliers in ons land.

Laatst bewerkt:
Deze vind ik nog minder dan de nieuwe Jaloers. Geen speciale mines meer met mooie rare kleuren sterren, maar beetje standaard (al zijn de spinning tails gewoon goed.)

Het liefst heb ik nog gewoon de eerste Jaloers. Zou niet weten waarom je zo'n topper perse moet vernieuwen eigenlijk....

Als de spinning tails nog een beetje op orde gebracht worden (en niet zoals op de demo op het dak landen :rolleyes:) is het toch een "overwegen waard" cake voor mij.
Prijzig, maar door de spinning tails ook lekker eigenwijs en uniek.

Hij is mij net iets te prijzig. Maar ik vind het wel een heerlijke cake. Vooral die dikke spinners.
Als ik genoeg budget had dan zou ik deze nog willen hebben. Maar voor nu blijft het even bij dromen.
greetzz

Deze zie ik alweer helemaal voor me in de straat, zo gaaf man, net als de Jaloers in zijn eerste vorm. Ja, deze houd ik in de gaten, als de productie net zo goed is of, zoals bij de Jaloers, nog beter, dan moet deze er gewoon komen. :)

Back
Bovenaan