Dakyn

jopoh

VWC lid
Artikelnummer: 8-123
Artikelnaam: Dakyn
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 123 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25/30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Wij danken pyroprodukt voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Wat was je er voor kwijt (en waar heb je het besteld?)
Best veel, 180eu. Maar was een absolute must have voor mij. Bij een lange winkel op een berg in Gronau maar was snel uitverkocht. Hij is vlakbij een andere winkel een tientje goedkoper te krijgen. En bestaat ook als SRPyro - Tiny Titan. Die is zelfs een paar tientjes goedkoper als het goed is.

• Like
Waarderingen: GMP
En nu hopen dat je het ook daadwerkelijk krijgt. Vorig jaar hier ook wat uitloop besteld in januari en februari, welke bij het afhalen niet uitgeleverd werden. Wel snel mijn geld terug gehad, maar alsnog balen. Toen gezegd hier nooit meer naar toe te gaan, maar het kriebelt soms wel als ik dit soort bakken zie :bonk:

Dat is zeker flink balen zeg. Ik heb inderdaad zulk soort verhalen gelezen. Twee jaar geleden ben ik hier alleen geweest en toen netjes alles meegekregen. Dus ga ervanuit dat het nu weer gewoon het geval gaat zijn.

SRPyro en Pryme/Pyroproduct zijn ook te bestellen in Gildehaus (Bad Bentheim). Hier geen verhalen over gehoord dat iets niet werd uitgeleverd wat besteld is.
Helaas zelf 3 jaar achter mekaar geen positieve ervaring met de winkel uit Gronau. Ondanks het zeer brede en mooie assortiment ga ik daar dit jaar niet bestellen. Dat je moet (lang) moet wachten is tot daaraantoe. Maar keer op keer een aanzienlijk deel van je bestelde compounds niet uitgeleverd krijgen, ondanks dat deze in februari/maart al besteld waren, frustreert mij.
Als het assortiment bekend is bij de winkels in Gildehaus/Bad Bentheim ga ik daar denk ik bestellen. Vind de compounds van o.a. SRPyro en Pyroproduct echt top kwaliteit. De demo in december van vorig jaar was echt overtuigend.

Best veel, 180eu. Maar was een absolute must have voor mij. Bij een lange winkel op een berg in Gronau maar was snel uitverkocht. Hij is vlakbij een andere winkel een tientje goedkoper te krijgen. En bestaat ook als SRPyro - Tiny Titan. Die is zelfs een paar tientjes goedkoper als het goed is.
In de BF-actie was de Tiny Titan maar 110 euro. Aangezien SRPYRO nog geen eigen rubriek heeft, post ik mijn film van die bak maar even hier.

180 zou ik er absoluut voor over hebben! Zou deze hier bijv in NL te krijgen zijn, dan gingen ze als zoete broodjes...! Topbak!

En nu hopen dat je het ook daadwerkelijk krijgt. Vorig jaar hier ook wat uitloop besteld in januari en februari, welke bij het afhalen niet uitgeleverd werden. Wel snel mijn geld terug gehad, maar alsnog balen. Toen gezegd hier nooit meer naar toe te gaan, maar het kriebelt soms wel als ik dit soort bakken zie :bonk:
staan er nog een paar bij die Passion in Gildehaus voor nu. Komt later dit jaar ook wel weer in het assortiment

Back
Bovenaan