Daisy Beam

Ojee probleempje, heb er 6 van wil ze aan elkaar maken. Maar de cake zit vast in de omdoos?? Krijg ze er nauwelijks uit.

Weet iemand waar het reservelont precies zit?

Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling. Er worden hier 2 stuks afgeschoten.

Geluk mee dan, wat een topper blijft dit zeg. Echt jammer dat deze eruit is.

Erg jammer idd. Vorig jaar 3 over gehouden zodat ik er nog zeker wat had. Deze tegelijk geschoten, lekkere chaos!

Goedenavond

Wij hebben nog een aantal karton van deze toppers staan en denk dat deze straks wel bij ons op vuurwerkperdoos komen te staan.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond

Wij hebben nog een aantal karton van deze toppers staan en denk dat deze straks wel bij ons op vuurwerkperdoos komen te staan.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Als leden een producttopic niet mogen ‘omvormen’ tot een reclametopic, dan mogen (betalende) winkeliers dat toch ook niet? Of is dit een gevalletje ‘uitloop’? Mijn rechtvaardigheidsgevoel en ik kunnen niet meer zo goed door dit grijze, mistige gebied heen kijken, merken we.

Verder is een karton Daisy Beam een welkome toevoeging aan je collectie. Stand-alone vind ik ze niet erg bijzonder maar twee of meer tegelijk is een heerlijke chaos.

Laatst bewerkt:
Verder is een karton Daisy Beam een welkome toevoeging aan je collectie. Stand-alone vind ik ze niet erg bijzonder maar twee of meer tegelijk is een heerlijke chaos.

Dat kan ik iedereen aanbevelen! Vorig jaar ook even meegepakt en verwerkt in de finale. Fluitjes erbij, salute cakes en de chaos is compleet.

Blijft echt een topper, zeker in meervoud inderdaad. Ooit eens per 6 geschoten en dat was echt een feestje. Dit jaar de opvolger Black Dandy besteld om per 8 te schieten! :handsup:

Had er nog 4 staan, en na afgelopen jaarwisseling nog maar 2. Het blijven echt leuke cakes.

Dit was toch altijd wel één van mijn favoriete cakes. Echt een topper met dat kenmerkende fluitje in de spinner. Machtige bak, heel wat van weggeschoten.

Back
Bovenaan