Dagindeling oudjaarsdag!!!

5:15 gaat de wekker
6:00 ~ 12:30 werken bij de supermarkt
12:30 ~ 13:00 eten
13:00 ~ 18:00 stoken
18:00 ~ 00:00 gezellig met de familie binnen zitten en eten. beetje tv kijken en af en toe een half uurtje buiten staan stoken. weet niet precies hoe dit ingedeeld gaat worden.
00:00 ~ 00:05 nieuwjaar wensen
00:05 ~ 2:00 helemaal los gaan

we hebben er zin in :)

Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier, maar kwam al regelmatig op de site. Nu de spanning voor mij ook niet meer te houden is heb ik ook maar een account aangemaakt.

8:00 opstaan, ontbijten, douchen, aankleden enz.
8:45 minutenlang naar mn collectie staren, waarschijnlijk hier nog ff gezellig wat kletsen met mensen
9:15 tas indelen, vuurwerk klaarzetten enz.
9:45 vrienden opzoeken
10:00 - 12:00 stoken, misschien ondertussen nog wat oliebollen kopen/eten.
12:00 - 12:45 Lunchen
12:45 - 17:30 Stoken, stoken, stoken en oliebollen eten
17:30 - 21:00 Uitgebreid eten
21:00 - 22:30 Gezellig tv kijken, lekkere hapjes eten enz. ondertussen af en toe nog wat afsteken
22:30 - 23:55 Langzaamaan vuurwerk enz. klaar gaan zetten, miss nog wat afsteken en een beetje tv kijken
00:00 : gelukkig nieuwjaar wensen en véél vuurwerk afsteken

9:30 opstaan, douchen en tandjes poetsen.
9:50 snel wat brood in mijn strot douwen.
9:55 vuurwerk pakken.
10:00 klein vuurwerk stoken.
12:00 naar een vriend gaan om met hem te stoken.
15:00 pauze (eten)
16:30 computeren
19:00 oliebollen eten
20:00 paar fonteinen en wat knallers afsteken
21:00 (weg naar kennis/vriend/famillie)
22:00 daar weer wat stoken
00:00 2x100K afsteken en thunder king doorlont project+350 kanonslagen heksenkring

31 December:

Rond 9:00 uit bed, klaarmaken om naar de stookvrienden te gaan, tas is natuurlijk al ingepakt, dan de hele dag tot ong 18:00 stoken met pauzes om te eten(oliebollen, appelflappen enzo) Dan terug naar huis om samen met familie te eten, na het eten nog zelf even stoken of met een paar vrienden. Dan rond 22:00 met de familie tv kijken, rond 23:00 vuurwerk klaarzetten, en dan rond 00:00 naar buiten, buren gelukkig nieuwjaar wensen, en dan een soort showtje voor de buren en voor m'n ouders/familie doen:)
En rond 01:00 weer naar binnen waarsch, en dan lekker slapen:)

1 Januari:

Opruimen en nog wat stoken en dan zit het er toch echt op. Kan ik me weer een jaar verheugen op O&N.

8:00 opstaan, omkleden en ontbijten:shocked:
9:30 Carbid, water, voor getapte rotjes e.d. naar klaar leggen/zetten.
9:58:50 Carbid bus laden
9:59:55 Carbid bus aansteken
10:00 BOEM :cool:
10:02 - 17:00 Carbidschieten, olliebollen eten en af toe snel iet drinken want ik wil zoveelmogelijk carbit schieten
17:00 Helaas het is donker geen carbid schieten meer mogelijk dus alvast een beetje de troep opruimen
17:30 Heerlijk BBQ met alle aanwezigen en tussendoor kliene potjes afsteken
18:30 Opbouwen van de pyroshow:rolleyes:
18:50 Test schietn van de de pyroshow:p
19:00 op start klikken om mij laptop
19:00:02 Genieten van de muziek en 8min durende pyroshow (alles gaat immer automatisch:D)
19:00:03 keihard gaan huilen al het de show een flopt word
19:08 Alle leuke reacties in ontvangst nemen en de boel opruimen
20:00 Iedereen naar huis sturen en een beetje na praten met mijn ouders
20:15 Beetje simpele potjes stoken
20:30 iets als de oudejaarsconference kijken.
23:00 Op de fiets richting cameraden, mits we daar gaan zitten anders blijf ik tot 12 uur thuis
00:00 Tja het zal allemaal wel
00:01 buiten kijken na het het vuurwerk
00:30 Als nog richting cameraden gaan en het resultaat van mijn gemaakte 12 uurs project voor hun beluisten.
01:00 richting huis en slapen.

10:00 - 12:00: zoontje van een vriend ophalen en 2 uurtjes stoken. ze vader moet werken (baalt als een stekker^^)
12:00 al me vuurwerk verhuizen naar een andere vriend waar ik de rest van de dag zal zijn.
13:00 klein lawaai showtje schieten en dan weer verder stoken
15:00 200 liter vat op pleintje zetten en beginnen met vuurtje stoken(ben zo blij dat het bij ons nog mag)
17:00 vriend die moest werken ophalen en snel wat vuurwerk geven aan hem voordat hij zelf ontploft.
18:00 meeste mensen zullen er nu zijn en gaan we eten.
19:00 showtje met alleen maar fonteinen en dan weer verder stoken.
20:00 naar een veldje om een paar dingen op te blazen (voornamelijk knuffels en pompoenen)
22:00 word het wat rustiger omdat veel nog ff snel langs familie gaan.
00:00 100.000 klapper adsteken en iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen.
01:30 als iedereen er is doen we een show waar iedereen aan mee heeft betaald.
02:00 geen knalvuurwerk meer afsteken(alleen nog klein siervuurwerk) en lekker bij het vuur zitten.
06:00 vuur laten we opbranden en dan lopen we met ze allen naar huis(uurtje lopen ofzo)

Waar in de buurt stook jij dan , aangezien ik bij je in de buurt woon ?:)

Hier nog en Zeeuw, wordt tijd voor een keertje meeting ja ! Jullie zijn welkom hier iniedergeval :p

Planning op de 31e is als volgt, Ik ben van 10 tot een uur of 17 bij een maatje om flink te stoken, daarna richting huis en dan zal daar een hoop siervuurwerk de lucht in gaan in de vooravond en natuurlijk om 00:00 uur.

gezellig de dag doorbrengen met vrienden!

10:00:

natuurlijk aftellen tot 10:00 precies en dan begint de oorlog!

500 klapper met nitraten erbij en als eindknal een cobra 6.
fluitpotje.
paar thundershocks doorgelont.

ochtend/middag:

lekker rondlopen met je tas vol knalgoed :)

4 sloffen rotjes.
50-60 thundershocks.
5 pakjes romeinse kaarsen.
2 pakken babypijl knal.
2 pakken babypijl fluit.
2 pakken babypijl crackling (mocht ik ze nog tegenkomen).
2 pakken thunder rockets (legale lawinepijl).
4 pakjes fenix.
1 pakje cobra 6.

tussendoor ff een patatje eten.

avond:

iets lekkers eten (ideeën?)
in de avond een lekker flesje drank erbij (niet teveel want we moeten nog afsteken) en alles doorlonten/klaarzetten wat nog nodig is.

12:00:

pijlenrek met 70+ pijlen waaronder 4x air attack 2, thunder rockets en ander spul.
3 pakjes cobra 6.
1 pakje fenix.
fluitpot.

nadat het vuurwerk op is:

lekker vuurwerk van anderen kijken en daarna de stad in om helemaal los te gaan!

en de volgende dag vegen met me brakke kop :bonk:

Waar in de buurt stook jij dan , aangezien ik bij je in de buurt woon ?:)

stookplek is in oost-souburg dit jaar op een nieuwe locatie ergens in de buurt van de molenstraat.

:p
Ik begin nu ook wel benieuwd te worden:p. Als er veel freaks in Vlissingen wonen stook meeting?

lijkt me wel wat zo een stook meeting. overdag kan ik me scooter nog wel pakken en terug naar vlissingen komen maar in de avond zit ik vast in souburg:p

8.00 opstaan douchen eten etc.
8.30 het weer checken, en nog even tv kijken en koffie drinken.
9.00 enkele voorbereidingen klaarmaken voor 10 uur
9.30 naar een vriend toe
10.00/13.00 de hel barst los
13.00/13.30 ff wat eten en daarna de wijk rond met nitraten vlinders rotjes thunderkings pijltjes etc.
13.30/18.00 kijken hoe de shells en cobra's de lucht in gaan op het plein
18.00 eten
19.00 tot 23.00 stoken en vuurtje maken en genieten van het carbid kanon
20.30 komt een vriend hierheen
0.00 proosten en het siervuurwerk wegknallen
00.30 naar de stad om nog verder te proosten
04.30 tijd om te slapen
1 januari het nieuwjaarsconcert kijken en oliebollen eten,champagne drinkene en laatste rotjes wegwerken.
2 januari, jankend voorbereiden op huiswerk.

Haha wat wil je daar mee bereiken? :D

Haha ja dat komt inderdaad krom over:bonk:

je moet het even appart lezen. "water" en "voor getapete rotjes". De gaten in de carbidbussen zijn allemaal iets te groot opgeboort, Dit omdat de rotjes bijna nooit de zelfde diameter hebben. Het gat is dus 2mm te groot en door middel van een stukje plakband om de rotjes te wikkelen, kunnen de rotjes strak in het gat geplaatst worden:wink:

van te voren tape ik dus 200 stuks, zodat ik deze tijd niet verlies op de dag zelf:devil:

8 uur zal ik wel weer wakker worden,
9 uur al mn spullen pakken en ongeduldig tv kijken
half 10 naar mn maat zon 10 km verder op
10 uur bij mijn maat en volle toeren stoken
4 uur weer richting huis
half 5 thuis en (veel) oliebollen eten
onderussen beetje stoken tot ik moet eten
na het eten een beetje in de tuin nitraten en supero's stoken en wat singleshots
en om 0:00 alle 500 grammers de lucht in xD

Back
Bovenaan