Dagindeling oudjaarsdag!!!

's morgens relaxed wakker worden rond 8:30 uur. Bakkie koffie, broodje, ff ontbijten. De afgelopen dagen heb ik alles al klaar gelegd. Tegen 9:45 uur de zakken vol proppen met klein spul. Dan met wat knal potten naar buiten die om 10:00 uur de lucht in gaan. Dan een tijdje stoken en tegen 12 uur naar binnen. Lunchen, koffie drinken en naar buiten kijken. 's Middags naar mijn ouder rond een uur of drie. Daar even wat afsteken en wachten tot het donker wordt. Dan wat sierpotjes de lucht. 's avonds een rondje of 4 maken (elke keer tot de zakken leeg zijn). Binnen dan ff wat drinken in de pauzes. Van 12 tot 1 uur potten stoken. Tot ca. half twee rotzooi opruimen. Naar huis, nog ff een halve liter lostrekken en na de tijd langzamerhand toch maar naar bed...

7:00 wakker ontbijten douche enz..
8:00 wat filmpies kijkke vriende belle whatsappe of ze wakker zijn
9:00 me broertje van dit jaar 7 ook wakker net als 2voorgaande jaren met ze tas helemaal vol voor de deur
9:30 alles nog eens nagekeken eerste tas gevuld me broertje voor de 4e x uitgelegd dat ie moet wachten tot 10:00
9:50 naar buite me broertje in bedwang houde wat dinge klaar zette met vriende
10:00 eerste knalpotten matten knallers afsteken
10:10-18:00 thunderkings, rotjes strijkers nitraten vlinder fontijnen pijle en knalpotte enz.. (af en toe tas hervullen en ook die van me broertje anders steekt hij al ze potten direct af
18:00-18:10 eten ja dat moet snel :p
18:15-18:30 naar vriendin van me moeder hoor ik net zal wel uur duren om alles mee te nemen op de fiets aangezien rijden onder invloed verboden is ? :p
19:00-23:00 wat cakes pijlen fontijnen en knallers
23:00-23:50 met wat vrienden vriendinnen familie enz.. bijkletsen af en toe een leuke pijl of cake
23:50-00:02/3 iedereen het beste wensen met me vriendin praten familie op afstand bellen enzo
00:04-00:10 kijken wat er de lucht in gaat (voor het eerst normaal schoot ik 400euro in een minuut de lucht in en dacht o das wel zonde bedankt voor de tip wachten tot 00:10 ongeveer dan zelf echt goed beginne filmen enzo samen met me broertje de grote jongens afsteken naar steeds kleiner tot weer naar binnen en rond 03:00 richting huis als het lukt zo niet blijf ik daar ergens slapen tussen de oude cakes lijkt me geen probleem haha :p misschien nog een 100.000 klapper vonden de buren laatste jaar niet leuk dus vandaar dat wij het ieder jaar ergens anders vieren haha

10.00 uur wakker worden met een ongeloof en zeker weer de buren stalken
12.00 uur boodschappen halen.
13.00 uur pit stop(eten)snackie
14.00 uur stoken tot 16.00uur
17.00 uur eten verveeling vwc bij praten(als er überhaupt mensen zijn.
18.00 uur kijken hoeveel slachtoffers zijn gevallen(rtl nieuws)
19.00 uur even lekker het samen zijn van mn vrouwtje en ik zelf ook haar aandacht geven
20.00 uur effe haar zeggen dat ik effe buiten een cake ga afsteken.
21.00uur staats loterij volgen met de vrouw met lekkere hapjes en drankjes
00.00 uur KNALLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAPPY 2013

ok komtie:

??:??: opstaan
10:00: stoken
13:00: eten
13:30: stoken
16:00: internetten
18:00: eten
19:00: stoken
20:30: naar vrienden/famillie of naar ons
21:30: stoken
23:00: naar binnen, muziek hard aan eten en drinken
00:00: Gelukkig nieuw jaar wensen, en rolletje oid
00:00: kijken naar vuurwerk anderen
00:15: totaal los
1:30: pauze om te drinken en klein spul bijelkaar te zoeken
2:30: fik erin, en evt vegen.
??:??: feest
??:??: slapen

01-01-2013
nagenieten en brak zijn, savonds traditioneel spareribs bij de spareribs expres bestellen en herhaling NY conference kijken.

Vanaf 10 uur stoken, tussendoor naar huis om te eten. Om een uur of 5 gezamelijk eten, daarna door stoken tot 23 uur en dan gezamelijk aftellen naar 00:00
Heb der zin in :D:D

07:00 Denk dat ik dan ongeveer niet meer kan slapen
Even eten enzo, vuurwerk vaak bekijken en wachten tot 10:00
10:00 Zelfgemaakte mat en hoop nog aan thunder smoke te komen. Anders gewone shocks.
Dan tot 12:00 stoken denk ik.
12:00 Naar binnen, eten en dan ga ik denk ik voor het eerst met vrienden stoken. Weet niet hoelaat zij willen haha en natuurlijk mijn collectie laten zien :D
15:00 Denk alle projecten nog een keer checken hoe alles is.
15:30 Verder stoken haha, te lang binnen zitten lukt niet.
17:00 binnen wat eten en even gezellig doen. Daarna misschien even wat avond eten.
18:00 Verder stoken (; misschien enkele cakes alvast de lucht in.
20:00 even binnen warm worden olie bolletje eten.
20:30 verder stoken. Tenzij me vriendin er is dan denk ik dat ik even wat langer binnen blijf haha.
23:30 Stoppen met stoken. Binnen zitten gezellig doen. Aftellen.
00:00 Iedereen gelukkig nieuw jaar wensen en geen druppel op natuurlijk (voordeel ik lust het niet XD)
00:03 Buiten staan van al het mooie vuurwerk genieten!
00:15 Het project de lucht in schieten met schietkist voor het eerst. Is pas tweede jaar dat ik een project maakt maar dat maakt niet uit :rolleyes:
00:20 Alle kleine projecten schieten en losse cakes.
00:45 klaar zijn denk ik.
00:46 Balen en bij het raam zitten om nog van vuurwerk te genieten!
01:00 Denk ik slapen.

Volgende dag opruimen en Cat. 1 vuurwerk tussen door afsteken? haha xD

Kan niet wachten :D

07:00 Wakker worden en denken dat het een normale dag is en dan komt ineens die rare gedachte : vandaag is het oud en nieuw!!!
08:00 ontbijten en wachten ,nieuws kijken , vwc checken.
10:00 10 uur project afsteken en vuurwerk afsteken met men broertje en zusje...
12:00 naar vrienden toe gaan en stoken!
18:00 thuis komen en lekker eten heb dan wel aardig veel trek.
19:00 wat klein vuurwerk afsteken.
19:10 weer naar binnen en wachten.
20:00 naar vrienden gaan en stoken
23:00 tv kijken en aftellen
24:00 iedereen en (familie als eerst) gellukig nieuw jaar wensen!!
00.05 stoken en genieten!
03:00 feesten
??:?? slapen

Mijn dag gaat meestal zo:

Wakker worden met zo'n gelukzalig gevoel dat het oud & nieuw is
In de auto stappen en naar m'n schoonfamilie scheuren (misschien ondertussen wat kleren aantrekken)
Eenmaal aangekomen ga ik uitgebreid projectjes in elkaar zetten van klein spul, samen met het jongere zusje van m'n vriendin
Dan de straat op, rondje lopen en knallen maar
Na een uurtje knallen weer naar binnen en vanaf dat moment af en aan naar binnen en buiten.

Als de schemer in begint te zetten sta ik eigenlijk continu met vuurwerk in m'n handen, behalve wanneer ik met tegenzin binnen zit te eten. Eigenlijk let ik dan helemaal niet meer op de tijd, dus meestal kom ik er pas achter dat het bijna twaalf uur is als iemand begint af te tellen :P

Na twaalven is het drank, drugs en vuurwerk tot diep in de nacht!

Over de dagindeling kan ik nu wel zo'n beetje na gaan denken ja. Sommige dingen staan al vast, andere dingen nog niet. Hierbij dan ook een soort van concept voor dé dag.

Ochtend
8:00 uur op staan, bakkie koffie erbij.
8:45-9:10 uur brood en oliebollen halen.
9:10-9:20 uur ontbijten.
9:20-9:50 spastisch doen om alles klaar te hebben om buiten te gaan spelen.
9:50 uur naar plek voor 10:00 uur moment gaan.
10:00 uur behoeft geen uitleg denk ik.
10:15-12:00 uur verjaardag.

Middag.
12:05-12:20 lunch.
12:20 - ??? geen idee nog, dit gedeelte staat nog niet vast. In de middag ergens stoken met freaks. Hier moet ik nog mee aan de slag.
16:30 bij voorkeur thuis stoken, invallende duisternis. Heerlijk!
17:30-18:00 uur uiterlijk, avondeten.

Avond & nacht.
18:00-18:10 uur. Nog niet zeker hoe en wat. Thuis stoken, reizen naar mn familie?
18:45 uur. Stoken! Fonteinen-moment.
20:00 uur pijlen-moment?
20:30 21:30 uur even wat potten de lucht injagen?
21:30 uur en verder. Nog niet duidelijk. Vermoedelijk binnen zitten, hapje, drankje, televisie aan. Rondje lopen door de wijk, bekenden gedag zeggen.
23:30-23:55 uur huis klaarmaken om los te gaan.
23:55 uur champagne/cava inschenken.

00:00 GELUKKIG NIEUWJAAR!
00:05 uur buiten spelen.
02:00 uur stoppen, opruimen en verder feesten. En waar het eindigt, dat zien we dan wel :D

10:00 - 12:00: zoontje van een vriend ophalen en 2 uurtjes stoken. ze vader moet werken (baalt als een stekker^^)
12:00 al me vuurwerk verhuizen naar een andere vriend waar ik de rest van de dag zal zijn.
13:00 klein lawaai showtje schieten en dan weer verder stoken
15:00 200 liter vat op pleintje zetten en beginnen met vuurtje stoken(ben zo blij dat het bij ons nog mag)
17:00 vriend die moest werken ophalen en snel wat vuurwerk geven aan hem voordat hij zelf ontploft.
18:00 meeste mensen zullen er nu zijn en gaan we eten.
19:00 showtje met alleen maar fonteinen en dan weer verder stoken.
20:00 naar een veldje om een paar dingen op te blazen (voornamelijk knuffels en pompoenen)
22:00 word het wat rustiger omdat veel nog ff snel langs familie gaan.
00:00 100.000 klapper adsteken en iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen.
01:30 als iedereen er is doen we een show waar iedereen aan mee heeft betaald.
02:00 geen knalvuurwerk meer afsteken(alleen nog klein siervuurwerk) en lekker bij het vuur zitten.
06:00 vuur laten we opbranden en dan lopen we met ze allen naar huis(uurtje lopen ofzo)

leomon; [B zei:
20:00 naar een veldje om een paar dingen op te blazen (voornamelijk knuffels en pompoenen)[/B]

tjah zo hoor je niet met vuurwerk om te gaan ook al is het van je eigen....

06:00 wakker worden niet meer kunnen slapen van de zenuwen haha men vriendin baalt hier echt van
06:30 Er echt uit ik hou het niet meer.
07:00 lekker een grote mok koffie naar binnen werken samen met een boterham of 2.
08:00 lekker douchen met zen tweeën.
09:00 wachten op men vriendin die dan nog niet opgemaakt is.
09:30 alles beneden zetten voor 10:00.
09:55 wachten met de jas en alles aan en alvast wat naar buiten gooien.
10:00 naar buiten beginnen met afsteken tot 12:00
12:00 naar binnen wat warms eten en een bak koffie natuurlijk
13:00 naar buiten stoken tot 16:00 naar binnen warm eten 18:00 naar buiten stoken
18:00 naar binnen opwarmen omdat je handen verkleumd zijn.
22:00 de frietpan aan voor de snacks
23:50 naar buiten toe.
00:00 de buren feliciteren en een gelukkig nieuw jaar wensen pfff wat een hypocriet gedoe.
00:20 beginnen met stoken naar dat de meeste buren al lang klaar zijn het applaus is altijd geweldig wat ik krijg.
03:00 naar binnen en lekker gaan slapen.
09:00 wakker worden naar buiten kijken en denken ja het was het allemaal waard.

tjah zo hoor je niet met vuurwerk om te gaan ook al is het van je eigen....

zie het als preventie.
er zijn een aantal bij ons in de groep die het niet kunnen laten om toch wat op te blazen en op deze manier worden er geen gemeentelijke eigendommen gelsoopt.

Zal wel anders lopen dan normaal maar hier wat ik ongeveer in gedachten heb:

tijd ???? wakker,hier knallen ze al vroeg.
tegen 10 uur beetje klaar zetten en een maat komt langs
na 10 uur ff tussen door knallen en spullen van carbid schieten klaar maken.
11 uur de 2 carbid kanonnen en een olievat op de aanhangwagen leggen en alle spullen in de tassen doen en intussen ff wat eten.
tegen 12 uur richting afgesproken weiland buiten het dorp en alles klaar zetten.
tot half 5 a 5 uur carbid schieten en eventueel BBQen want van knallen krijg je honger.
5 uur smiddags richting huis en alles weer uitladen en in de garage zetten.
na alles weer op zn plek is ff paar harde knallers afsteken en dan richting mn ouders en daar wat afsteken.
van 6 uur savonds tot uur of 10 kan mn eten pakken wat hij op kan met mate drank drinken. van 10 uur savonds tot vlak voor 00:00 gezellig vieren, 00:00 gelukkig nieuwjaar wensen en dan als gekken na buiten om alles in de lucht stoken,na dat alles op is ff nieuwjaars borrel drinken en dan ff met de bezem opruimen en dan nog paar nieuwjaarborrels drinken en dan na huis om te douchen en klaar maken voor de party bij mijn stam kroeg en dat kan duren tot uur of 8 smorgens vroeg

06:00 De wekker gaat
06:30 Gerwin gaat eruit
07:00 De werkdag begint weer
10:00 Tja moet toch iets geknald worden :)
10:15 Weer aan het werk
18:00 De winkel gaat dicht
18:10 Eindelijk dat doen wat iedereen de hele dag doet

Hierna weet ik de planning niet zie ik dan wel.

Back
Bovenaan