Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zelf begin ik 18:00 met afsteken, van 6-7 zal dit in de buurt zijn, daarna fiets ik naar wat oude studiegenoten om daar wat af steken. Rond 9 uur weer naar huis om daar oud & nieuw te vieren.
Werken (vuurwerk verkoop) van 7 tot 20 daarna snel naar huis opfrissen,dan naar familie en vrienden toe oud en nieuw vieren en om 00:00 natuurlijk knallen en daarna lekker drankje doen
In de winkel staan (vuurwerk) tot misschien 19:00 ofzo. Zodra ik thuis ben een kleine opening geven (klein projectje). Tot 00:00 gewoon lekker losse cakes stoken. Om 00:00 iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen, even naar het vuurwerk in de straat kijken en dan als zij stoppen helemaal los met als finale lekker de dikke bakken!
Overdag misschien nog wat winkels langs om wat mee te krijgen voor bodemprijzen.
rustig eten met vrienden en ouders...
Lekker zuipen en soms ff naar buiten om een kleine cake af te steken...
en als het dan 12 uur is flink los met me fluit'/knalproject.
voor mij betekend dat ik moet werken en als ik peg heb moet ik de hele dag vol maken .
dan als ik thuis kom gouw beginnen met alles klaar maken .
dus ik ben zeker in de avond uren actief .
even kijken of er hier en daar nog wat te verschuiven valt .
ik moet dit jaar even flexibel zijn
Eerst naar Duitsland toe, drank, eten en vuurwerk inslaan.
In de middag naar de kapper en met mijn vriendin shoppen(alweer).
Even bij carbid schieten kijken, 18 uur showtje.
En daarna naar mijn schoonouders'
0.20 alles de lucht in.
OP 28 december om 23:00 richting Steenbergen, daar om 00:00 uur de bestellingen ophalen bij een gezellige sfeer! De spullen afzetten bij de stooklocatie. Dan een kort nachtje want om 07:00 uur de volgende bestelling in Roosendaal. Wellicht om 08:00 uur weer naar Steenbergen om de 2 gewonnen cakes van Vuurwerktotaal op te halen, maar wellicht kan dit ook om 00:00 uur. De rest van de 29e foto's maken en doorlonten van cakes. Ook nog even naar stooklocatie 2.
De 30e ga ik het halve land af. Om 11 uur Breda, om 12 uur Den Bosch, om 3 uur Huissen. Er tussen nog ruimte om eventueel gewonnen prijzen op te halen. Na Huissen weer alles brengen naar de stooklocatie en weer foto's maken. S avonds kijken naar Lauren- Vuurwerk om 21:30 uur op NPO3.
De 31ste vanaf 10 uur (cat1) stoken en veel plezier maken!
Uitslapen. Opstaan, eten en een kopje koffie drinken. Dan naar buiten met mijn cat.1 vuurwerk van o.a.Aldi. Zo nu en dan naar binnen om wat te eten/drinken/pauzeren. Tegen 18u wat losse cakes en vuurpijlen de lucht injagen. En alles tussen 18u en 00:00 is nog niet zeker wat ik zal doen. Om 00:05 naar buiten en helemaal los gaan met mijn doorlontbakken.
vroeg opstaan. eerst baby voeden . dan andere kliene bed uit halen, eten en een kopje koffie drinken. Dan naar buiten met mijn cat.1 vuurwerk en me dochter . rond 10 lekker wat afsteken en rest van dag 18:00 meter pakketje afsteken klientjes na bed brengen dan gaan we pas los met echte werk
zal waarschijnlijk vroeg opstaan ( ken nooit echt slapen ) rustig aan eten etc. dan voorbereidingen ondertussen wat cat.1 stoken. Thuis eten rond 5e zodat ik 18:00 buiten sta met wat cakes. 20:00 onze show. 22:00 herrie showtje en na 00:00 eerst even kijken wat de rest stookt en dan beginnen
Vriendin wegbrengen smorgens 8uur om te werken ga nog ff wat kartonnen ophalen bij valk vuurwerk
Rij naar huis partytent opzetten alles klaarmaken nog beetje pijlenrekje compleet maken
18:00 gaat pas eerste lontje aan maar dan gelijk goed!!! Show van 15x4 inc salutes 20 lp pijlen en 15 nitraatcakes allemaal achter elkaar
Helaas werken tot een uur of 16:00.. dus geen tijd om oliebollen te bakken en de vuurbult aan te steken.. dus het wordt een rustige oud en nieuw voor mij qua dag planning.. om 18:00 helemaal los qua vuurwerk
Eerst tot ongeveer 11:00 lekker uitslapen
Daarna naar buiten met cat1 en thunderkings tot 14:00
Daarna af en toe nog wat stoken.
Na het avondeten gelijk wat cakes en ander spul.
Om 24:00 helemaal los
Ik zou ontzettend graag willen uitslapen, maar zou van de spanning toch wel weer om 8:00 wakker zijn. Dus vanaf 10:00 gewoon lekker categorie 1 en carbid knallen, en als daar geen respons op is, in de loop van de middag lekker knallen, en vanaf 18:00 de projectjes, en vanaf 00:00 helemaal los!