Dagboek: New Years Eve - Antwerpen.

Mooi laatste stuk hoor! Je hebt het aardig druk gehad en het weer zat ook niet helemaal mee zo te zien. Show ziet er goed uit en dat is het resultaat van het harde werken.
Dat gejuich op de film stoort mij ook totaal niet, bijna niemand heeft betere beelden als jack en dat hij dan uit zijn dak gaat moet hij natuurlijk zelf weten, als ik me eraan zou storen zou ik gewoon niet meer kijken of even zelf een camera kopen en daar stil gaan staan.

Je hoort mij ook niet zeggen dat de beelden niet voortreffelijk zijn......
Maar ik mag toch wel wel een mening hebben over Jack zijn enthousiasme.....

Laat ik het even anders stellen..... als het een TV productie dan zou men dit niet waarderen van een cameraman.... En neem nou maar van mij aan dat het zo is want ik werk reeds 10 jaar voor de TV wereld.....

Laatst bewerkt:
Nou dat hoeft niet hoor Jack! Ik vind het wel grappig:D

Dieter heeft in ieder geval duidelijk gemaakt dat hij het iets minder leuk vind, hij heeft er tenslotte 5 berichten voor nodig gehad. Ook een beetje overdreven maar ach:bonk:

Laatst bewerkt:
Ik heb een geweldige show gezien met mooie thema,s en prima gefilmd
Het hoogtepunt voor mij is het stuk op de muziek van Queen,s Prncess of the Universe, perfect op maat van de muziek,met o.a.schitterende waterbommen en de zinderende harde finale op Michael Jackson.
Ik mis alleen, hiervoor al gememoreerd, een echte nieuwjaarssong
Verder topfilm en show
Bedankt Jack

Mooi verhaal, leuke film!

Wat ik alleen niet snap dat je op oudjaarsdag in antwerpen bezig bent met een vuurwerk show en savonds om 12uur ook nog gaat kijken en filmen!

Tis de 31ste! waar alle freaks naar uitleven! Ieder zijn keus natuurlijk en ik respecteer die ook maar, ik kan het echt niet begrijpen!! :bonk::frusty:

groeten

Mooi verhaal, leuke film!

Wat ik alleen niet snap dat je op oudjaarsdag in antwerpen bezig bent met een vuurwerk show en savonds om 12uur ook nog gaat kijken en filmen!

Tis de 31ste! waar alle freaks naar uitleven! Ieder zijn keus natuurlijk en ik respecteer die ook maar, ik kan het echt niet begrijpen!! :bonk::frusty:

groeten

hahaha.

Zoals je in het slot van mn 3e deel van mn dag boek had kunnen lezen zijn we met een bloed gang na de show richtign Nederland vertrokken.. En geloof me ook daar heb ik me echt nog wel even uitgeleefd met het een en ander aan vuurwerk artikelen :D

ik was pas om 6:15 thuis. Dus je kunt je misschien een beetje indenken dat ik het er nog aardig van genomen heb :p Ik heb infeite van 2 walletjes lopen eten.

Daarbij was een wens van mij om ooit eens een echt grote show te bouwen voor oudejaarsavond. Die wens is dus in vervulling gegaan. Ik zelf ben het stoken zo overdag een tikkeltje ontgroeit. Overdag deed ik de laatste jaren toch al niets meer.. En kwam ik pas tot leven als de duisternis viel op de 31e.

Maar ik begrijp je gedachte gang wel :)

ach ja, ieder zijn ding toch ? :D Ik zelf stook ook niet zo overdag eerlijk gezegd...een leuk mattenprojectje oid dan weer wel en af en toe met wat knallers gooien :D

Maar erg leuk dat je een dagboek heb bijgehouden zeg, ik zag het nu pas omdat ik de dagen voor oud&nieuw redelijk druk was :rolleyes:
Mijn conclusie: topshow en topplaatjes weer hoor!
:applause: :thumbsup: :handsup:

uiteraard ook begrijpelijk dat je effe met een noodgang naar zeeland bent gegaan, want zelf stoken hoort er natuurlijk wel gewoon bij :D
(trouwens wel benieuwd wat je hebt gestookt :wink: )

uiteraard ook begrijpelijk dat je effe met een noodgang naar zeeland bent gegaan, want zelf stoken hoort er natuurlijk wel gewoon bij :D
(trouwens wel benieuwd wat je hebt gestookt :wink: )

Hehehehe dat is niet voor derden geschikt.. nee Zeeland bestaat nog, er is niks ontploft of gesloopt.. maar het is niet voor het grote publiek geschikt hehehe. :wink:

Back
Bovenaan