CyberStorm

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: SH022
Artikelnaam: Cyber Storm
Bruto Gewicht: NNB
Netto Kruitgewicht: NNB
Aantal Schoten: 10 shots
Effectomschrijving: 10 schots multishot die groene staarten laat overgaan in groene lichteffecten.

Tijdsduur: NNB
Stijghoogte: NNB
Richtprijs: Volgt

SH022.jpg

Wij danken Schuurmans Vuurwerk voor deze informatie.

Ik persoonlijk vind dit een Héle mooie pot!
Als ik hem kan krijgen staat hij hier in de straat.
Wat een blinkers!

maar je ziet nog wel dat het mooi gevulde boeketten zijn in goede groene kleur. Kleine variant van Groentje ofzo :)

Ik ben wel benieuwd hoeveel kruit hierin zit. Want ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van de wat kleinere cakes van shogun. Erg grote effecten. Hier ook mooie blinkers. Erg goed.
greetzz

Valt me wel op dat vele filmpjes van Schuurmans/Beko erg ingezoomd zijn. Verziekt t filmpje n beetje xD Maar wat een grote effecten:O Ben erg benieuwd na de prijs.

Lijkt op een klein broertje van 'Groentje'.
Erg grote en vooral volle boeketten. Nu nog even afwachten hoe ze in Nederland presteren.

Groot boeket? Volgens mij is het enige wat groot is het inzoomen van de camera man/vrouw.

Ziet er uit als schuurmans helaas.

Zit het filmpje nog eens te bekijken en het zijn echt boeven! Ze zoemen in op het moment dat het boeket te voorschijn komt!

je hebt gelijk Ilvan!
zag het net bij bd-store site, 20 euro voor dit vind ik al redlijk duur.

Bij mijn dealer kost deze 39,95.

10 shots... :bonk: Wat moet je daar nou op zeggen?

4 euro per shot! Verder alles goed?:bonk:
Ik weet zo 123 niet een Nederlandse cake die duurder is per shot! Iemand anders wel?
En het lijkt ook nog eens nergens op. Bull.... effecten ook nog.
Kwam hem tegen in een folder,dus dat maakte me nieuwsgierig,maaruhh:no:

Ja ik maak echt geen grapje, Klik en scroll ietsje naar beneden.

Ik ben echt benieuwd wie deze gaat kopen :p Ik vind dat de Shogun serie een leuke toevoeging is en enkele producten zijn erg mooi, maar dit gaat nergens over. Zou wel eens een reactie van Schuurmans willen horen wat hen nou precies tot deze prijs brengt.

Back
Bovenaan