Cupido

Vond hem ook echt mooi en de burst was ook prima. Alleen uiteraard had ik ook veel last van de wind. Eigenlijk zonde van zo´n cake. Dat blauw is wel erg gaaf.

Ik durfde het niet aan met deze in de wind... Staat in de kast bij een paar andere pareltjes voor een komende jaarwisseling met windkracht 3 :p

Op het filmpje hierboven vind ik dat hij nog aardig tot z'n recht komt in de wind.

Echt een super mooie cake, steekt er echt bovenuit. Met name het eerste deel en ik zou graag een cake zien met enkel dat effect, dat zou het nog mooier maken.

• Like
Waarderingen: GMP
Deze cake was inderdaad erg vet. Naar aanleiding van de films hier met de verkoopdagen tóch overstag gegaan en aangeschaft. Presteerde erg goed met het eerste effect. Heel gaaf! Wel jammer dat hij vatbaar is voor de wind, maar wel van genoten.

Ben een groot fan van de blauw sterren in de eerste boeketten, prachtig. Ondanks de wind gewoon een dikke cake, maar deze komt absoluut beter tot zijn recht zonder harde wind.

Het eerste effect is femonaal, echt genieten. Door de burst en effectgrootte van dit effect valt het effect daarna toch iets tegen. En zoals al vaker gezegd verwaait dit ook wat sneller. Daarom toch nog even op de twijfellijst.

Back
Bovenaan