Cucarachas

Pyro_024

VWC lid
Artikelnummer: KY5402
Artikelnaam: Cucarachas
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 30 gram
Aantal Schoten: 6x 1 schot
Effectomschrijving: Supervette knetterfonteinen. Deze geven een wolk van Crackling en je krijgt er maar liefst 6 voor deze superlage prijs.
Tube diameter: 16 mm.
Kartoninhoud: 200/6
Kooi: Nee
Tijdsduur: 2 sec.
Stijghoogte: n.v.t
Adviesprijs: € 1,99
66e9641665dc51.89764011KY5402-2.png

Wij danken China Red voor de informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Benieuwd naar deze.
soort mad riot/stromboli/crackling fountain on steroids?

Of zou het om een soort mine gaan?

Eerlijkheid.. waarom deze persoon artikelen blijft toevoegen terwijl nu wel paar keer aangegeven is dat China red dat niet wil omdat de info nog niet compleet is, is mij een raadsel

Eerlijkheid.. waarom deze persoon artikelen blijft toevoegen terwijl nu wel paar keer aangegeven is dat China red dat niet wil omdat de info nog niet compleet is, is mij een raadsel

Omdat het beleid aangepast is en omdat China Red het zelf nog niet deelt..
Dat is denk ik de reden. Waarom delen ze het nog niet? Ze gooien hun nieuwe producten al wel in het nieuws?

Het is hier gelukkig ook (nog) geen verlengd promotie kanaal voor de importeurs maar nogsteeds een forum.

Het is hier gelukkig ook (nog) geen verlengd promotie kanaal voor de importeurs maar nogsteeds een forum.

Maar dan moet de info wel kloppen:idea:. En als er aan ons aangegeven wordt dat dat niet zo is door CR zelf dan is t een kleine moeite om even te wachten denk ik komt bij dat de layout ook moet kloppen dan.

Lijkt een leuk product voor een kleine prijs, het rode papier is al helemaal een mooie toevoeging. Ook een bult van besteld we gaan het zien :D

Weinig animo voor dit product. Toch wat pakjes mee gepakt, lijkt leuk stookvoer voor tussendoor.

Back
Bovenaan