Cubic Thunder

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 472
Artikelnaam: Cubic Thunder
Bruto Gewicht: 12000 gram
Netto kruitgewicht: 1647 gram
Aantal schoten: 180 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Nieuw in Nederland: Compound Fireworks! In dit 180 shots flowerbed zijn alle cakes al met elkaar doorverbonden en voorzien van één hoofdaansteeklont. De Cubic Thunder is een rasecht sensatieblok. Ruige tempo's en effecten vanaf de grond tot 40 meter in de lucht zorgen voor totale gekte!
Max. tube diameter: 20MM
Kartoneenheid: 2/4
Adviesprijs: €159,00
Voorverkoopprijs: €99,00
O.a. te koop bij: Rubro.nl

472_cubic_thunder_180_special_forces_rubro_vuurwer  k_copy.jpg

Wij danken Rubro vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het verschrikkelijk artwork.
Dit heeft toch niets met plezier en lol te maken.
En zo denk ik nog steeds over oud en nieuw.

En dan bedoel ik niet het vuurwerk effect.
Had die hele box daarmee volgeplakt.

Verschrikkelijk... voor dat geld. Net iets meer dan 3x 500 grammers en dat voor 160 euro. Nah ja, compound he, daar zul je wel voor betalen.

Een enorme rambak.... die me op de een of andere manier geen seconde kan boeien. Geen idee waarom maar ik vind er niets aan. Het enige leuke is dan nog dat geniepige fluitsalvo op het eind.

Ik verbaas me over de reacties hier. Hij is niet perfect, maar hiermee schud je de boel toch echt wel even wakker in de straat. Grof geweld, heerlijk tempo. Prima bak!

Hier staat hij ook zeker op de lijst, vind het een heerlijke chaos bak.
Prijs vind ik ook scherp, en ook vast te krijgen met een leuke korting er overheen.

Ik vind de box geweldig, al vind ik de laatste cake wat minder. Oogt wat minder vergeleken bij de eerste 3. Je hebt wel echt een aandachtstrekker in de straat met een leuke tijdsduur.

Voor de Crackling fans kan deze box toch niet ontbreken op de lijst. Scherp geprijsd en een lekkere rambak. Alleen de volgorde had wel anders gemogen.

Heerlijk dit soort rambakken. Meer van dit. Al die trage bakken met misschien wat beter uitgevoerde effecten worden op een gegeven moment gewoon saai.

Back
Bovenaan