Cryptex

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 03906
Artikelnaam: Cryptex
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1334.5 gram
Aantal schoten: 121 schoten
Effectomschrijving: Deze compound bestaat uit gruwelijk grote effecten en schiet zowel fanshapes als i-shapes. Een breed scala aan effecten zitten verwerkt in deze brute box. En check even die finale dan!
Afmeting:
Max. tube diameter: 25 mm
Tijdsduur: 65 sec.
Stijghoogte: 15-20 meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 165,00
Voorverkoop: € 99,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Genoeg effecten en kleurenpracht in deze bak, echter zou ik het waaiersgedeelte wel als laatste willen zien.

Genoeg effecten en kleurenpracht in deze bak, echter zou ik het waaiersgedeelte wel als laatste willen zien.
Als ik deze bak zo bekijk kan die prima doormiddel van het reservelont ontstoken worden, dan heb je de waaier op het laatste.

Pfoeh die blauwe boeketten zien er echt goed uit hoor! Leuke diverse box. De waaiers zo met die tails doen me een beetje denken aan de Obsessed van Poema.

Ben benieuwd of mensen nog iets van CodeZ gaan proberen. En of we deze lijn ergens nog op een demo gaan zien, of hier speciale acties mee komen, en hoe goed deze boxen nou eigenlijk zijn! Op de video's zien ze er in ieder geval goed uit, maarja dat blijven maar video's... :wink:

Deze als vervanger gekregen bij de Driesprong, geen idee of het de bedoeling was.
Want bij het afgeven zij de verkoper dat het de crashbox moest zijn.

Ben benieuwd!

Back
Bovenaan