Cruelty

Bekijk bijlage 36532Waar kun je aflezen wat het productie jaar is?

Aangezien deze opnieuw gekeurd moest worden zal het aantal gram anders zijn dan bij de vorige versie. Als je het aantal gram op een oudere foto kan terug vinden ( misschien in dit topic ) dan kan je het verschil zien. Grote kans dat je trouwens sowieso dit jaar de nieuwe versie hebt, aangezien de laatste versie uit 2015 kwam en die restjes zullen wel op zijn.

Grote kans dat je trouwens sowieso dit jaar de nieuwe versie hebt, aangezien de laatste versie uit 2015 kwam en die restjes zullen wel op zijn.

Kunnen we wel van uit gaan.
Ik hoorde mijn dealert er afgelopen zaterdag iets over zeggen.
Dat de ouwe op zijn en dat de nieuwer iets kleiner was of zo.

Moet eerlijk bekennen dat ik maar met een half oor naar geluisterd heb.
Sorry Bob.

Kunnen we wel van uit gaan.
Ik hoorde mijn dealert er afgelopen zaterdag iets over zeggen.
Dat de ouwe op zijn en dat de nieuwer iets kleiner was of zo.

Moet eerlijk bekennen dat ik maar met een half oor naar geluisterd heb.
Sorry Bob.

Een pagina terug zie je dat de nieuwe versie ook goed is. Ik vond ´m ieder geval na wat ik kon herinneren van de oude versie er niet veel voor onder doen. Is dus weer prima gefixt door Wolff en al helemaal voor de prijs waar je ´m voor kan krijgen in de freakacties.

Een pagina terug zie je dat de nieuwe versie ook goed is. Ik vond ´m ieder geval na wat ik kon herinneren van de oude versie er niet veel voor onder doen. Is dus weer prima gefixt door Wolff en al helemaal voor de prijs waar je ´m voor kan krijgen in de freakacties.

Sorry, maar misschien bedoelde hij de grote van de cake zelf.

Ik zou me er niet druk over maken.
Wolff kennende is ie gewoon zoals altijd... goed.

Ik heb een nieuwe versie. Deze heeft uitklap voetjes, dat had hij eerder niet.
Trouwens 409 gram kruit, dat was toch eerder minder ?

Ik heb de omlabeling (Daredevil) in de 2016 versie, ik snap wel dat hij was afgekeurd :bonk:
De sterren kwamen op de grond :p

Aangezien ik de 2016 versie kreeg bewust maar even voor 00:00 afgestoken :)

Mijne net afgestoken, met leuke verrassing. Hij was namelijk onverwacht at once geworden :D maar wat blijft het toch een geweldenaar zeg.

Levens gevaarlijk die cruelty bij mij klapte hij 2 van de 3 uit elkaar met als gevolg brandwonden op de been, en gesneuvelde ramen :bonk:

Laatst bewerkt:
Blijft een top ding. Vooral met 2 tegelijk! Jammer dat de sterren zo snel uitdoven, maar de boeketgrootte en burst maakt dat wel goed.

Back
Bovenaan