Cruelty

Dit was een erg slechte versie, van wat we gewend zijn. Slechte klappen, boeketten veel kleiner, en het is meer een brocade met gekleurde tip geworden.

Hmmm das minder om te horen, toch een karton van besteld dit jaar. Zal zeer jammer zijn als ze weer van zo goede cake een flater maken.

Het effect was vorig jaar ook snel weg, maar dat hoort bij dat effect. Het effect is nu inderdaad veranderd en dan is het effect wel sneller weg dan dat het hoort. Het is volgens mij ook niet meer de cake die het was, de agressieve spreiding van de harde burst kan ik er niet echt in terug vinden op het filmpje.

Het effect was vorig jaar ook snel weg, maar dat hoort bij dat effect. Het effect is nu inderdaad veranderd en dan is het effect wel sneller weg dan dat het hoort. Het is volgens mij ook niet meer de cake die het was, de agressieve spreiding van de harde burst kan ik er niet echt in terug vinden op het filmpje.

Het effect lijkt mij gewoon hetzelfde hoor?

Mijn filmpje van de Rijswijkse VWhal:

Ik was ook niet echt onder de indruk. Boeketten lijken kleiner te zijn dan ik me kan herinneren van de productie uit 2015. Geen slechte cake hoor, maar wel iets minder bruut dan dat ie ooit was.

Goed nieuws voor de gene die deze cake toch hebben besteld. De burst en de boeketgrootte was gewoon nagenoeg hetzelfde als voorheen. Alleen is het goud iets anders, maar misschien wel positief eigenlijk. Je merkte wel een beetje verschil in de burst ( bij de 3e en laatste salvo ) maar dat kan dus nog door vocht komen. Je ziet dat ook gelijk in de spreiding bij die salvo's.

Waar kan je de jaartallen zien? Heb meerdere Wolff producten maar kan nergens duidelijk een jaartal zien.

Ik heb de Daredevil, een tube is iets ingedeukt, ik heb hem wel wat goed kunnen drukken, maar is nog steeds iets ovaal, zou dit problemen kunnen gaan geven?

Back
Bovenaan