Cruelty

Ik denk dat ik aankomende jaarwisseling de Cruel Traction laat staan en dan deze een paar keer aanschaf en dan overlappend door lonten. Misschien met nog iets anders leuks er tussen. Zou heb je in prencipe je eigen doorlontbox alleen dan vaak nog een stuk goedkoper!

Lijkt me opzich ook niet verkeerd inderdaad.:p

Mocht je deze een paar keer achter elkaar zetten dan krijg je zeker niet iets wat in de buurt komt van de Cruel Traction. Deze cake is onwijs goed, steengoed zelfs, maar niet gevarieerd. En dat is de Cruel Traction wel. Misschien zijn deze cakes een leuke aanvulling voor of achter de Cruel Traction maar je zou ze niet als vervanger moeten zien.

Mocht je deze een paar keer achter elkaar zetten dan krijg je zeker niet iets wat in de buurt komt van de Cruel Traction. Deze cake is onwijs goed, steengoed zelfs, maar niet gevarieerd. En dat is de Cruel Traction wel. Misschien zijn deze cakes een leuke aanvulling voor of achter de Cruel Traction maar je zou ze niet als vervanger moeten zien.

Nee joh maar zoals ik al zeg dan moet je zelf een beetje creatief zijn en een paar andere leuke cakes erbij zoeken. Bijvoorbeeld 2 x Cruelty, Joy Ride en nog 1/2 leuke cake(s), om maar even wat te noemen. Een doorlontbox is leuk geweest vind ik, maar wij met onze kennis en mogelijkheden kunnen zelf ook wel wat verzinnen.

Ik heb dit jaar ook twee van deze cakes achter elkaar doorgelont :) Vorig jaar had ik er ook al eentje, die op mij dermate veel indruk maakte, dat ik hem dit jaar weer moest hebben. Mijn stookmaat en ik besloten er twee overlappend door te lonten, om zo de vrij korte tijdsduur te compenseren. Dat was een uitstekende keuze! :tongue2: Damn, wat een GIGANTISCHE boeketten komen hier vanaf! En dan de burst! Die was mogelijk het hardste van alle cakes die we met de jaarwisseling gehoord hebben. Echt een daverende dreun, zelfs met een wolkje titanium-sparks.

Dit is een waanzinnige topper! Scoort bij mij erg hoog in het lijstje van beste cakes!

Toppertje ! Dat in wshape zetten lijkt me indd ook een goed idee...
Hierbij mijn filmpje(sorry dat het vvs gefilmd is mja de vrouw heeft het gefilmd.

Laatst bewerkt:
Dit jaar ook weer geschoten en blijft een klassebak. Grote heldere uitwerkingen.

Vanaf 4.14 te zien in mijn show in v-shape.

Is ie nou wat minder dik en heftig geworden, of lijkt dat zo?

Had em vorig jaar voor het eerst, en was 1 van de verrassingen vd avond voor mij!
Groot, heftig, goed! Maar op die 2016 demo video oogt ie toch iets minder groots... of ligt dat aan mij

Helemaal mee eens, was weer een dikke cake.
Hier staat hij iig op de lijst.

Echte rambak, dit is een cake die vele andere eruit knalt tijdens de Jaarwisseling.
Heerlijke salvootjes met grote boeketten :D

Ook nog even 4 keer besteld bij steenbergen.
samen met de cruel traction die op oud en nieuw cruelty traction heet :p
4 tegelijk erachteraan klappen.
Feestje gegarandeerd!

Back
Bovenaan