Cruel Traction

Met korting gekocht, 103eu. Mag niet klagen voor dat geld, maar ik had meer verwacht, kan door enig mist komen. Daarentegen knalde de Transbomber de Cruel Traction er dubbel en dwars uit, dus volgend jaar skip ik deze :(

Wat een heerlijke box. Deze dit jaar voor het eerst gehad en was meteen mijn eerste doorlontproject. Ging perfect af, geen vertraging en geen vonkoverslag. Een stukje karton tussen cake ab en ef is aan te raden ;) Was de laatste box van de avond, de buren kwamen weer naar buiten om te kijken wat dit was haha! volgend jaar waarschijnlijk weer op de lijst

Voor mij persoonlijk het beste product van deze jaarwisseling zo goed was hij! 2e jaar oprij en volgend jaar gegarandeerd weer in de straat misschien wel 2x :)

IMG_4826.jpg
Super box zeg! Wat alleen het probleem dat de AF en BE tegelijk gingen, maar dat lag denk ik aan mij zelf. Had de lonten niet goed genoeg afgeplakt.

Ook deze was weer ouderwets goed. Dikke burst, enorme spreiding (zeker cake A) en lekkere afwisseling. Staat alweer op de lijst :).

Voor de derde keer op rij stond deze weer als finale in de straat en hij was weer geweldig. Het blijft voor mij de topper onder de boxen. Heerlijke klappen en mega boeketten die erg groot zijn. Voor mij blijft dit de box van het jaar. Ook makkelijk door te lonten. Gewoon de doos aan de smalle kant open snijden en dan cake a,b en c verbinden. Daarna cake d, e en f verbinden. Vervolgens terug in de doos zetten en cake c en d verbinden. Vervolgens de doos weer dicht plakken en een schotje tussen het midden om vonkoverslag te voorkomen. Volgend jaar zeker weer. En met de vroege vogel acties makkelijk te verkrijgen voor een super prijs.

Prachtige films allemaal! Jammer dat hij hier nog een jaartje moet drogen, maar volgend jaar zal die het extra goed doen verwacht ik dan maar. Wellicht wel x 2!

Ik heb dit jaar eentje geschoten uit 2014, stond nog op zolder...kolere wat een klappen kwamen ervanaf. Top box

Back
Bovenaan