Cruel Traction

Ik heb de RAGE geleverd gekregen i.p.v. de Cruel Traction, nog niet uitgepakt. Zal dat later vandaag even hier plaatsen. Ben benieuwd wat ik aantref in de doos!

Heb hem vanmiddag doorgelont, heb ik het zo goed gedaan? Heb namelijk geen zin dat die vonkoverslag heeft. Ik heb schildertape gebruikt voor het koppelen van de lonten, heb de lonten over elkaar heen gelegd en voor de zekerheid over aluminiumfolie tegen de vonkoverslag.

2015-12-31 13.07.41.jpg
2015-12-31 13.07.52.jpg

Heb je ook wat tussen de cakes zitten ? Op de plekken waar de lonten vlak bij elkaar komen heb je kans op overslag.

20151231_163638.jpg

Heb hem maar even doorgelont op een houten plaat ivm vonkoverslag. De andere ook zo nog even doorlonten.

Ik had er wat tussen gedaan, maar kreeg op de één of andere manier toch vonkoverslag.
Daardoor stonden ineens B, E en F tegelijk te rammen, was ene chaos in de lucht.

Man man man.... Met kop en schouders boven de rest uit! Doorlonten ging goed met kleine pauzes.. Had gewoon de tweede cake zoals de 2014 batch! Mensen vroegen of ze deze bak kunnen hebben voor hun 35-jarig jubileum in juli haha..Veel beter dan de Six Best Possible, terwijl ik die op de demo mooier vond.

Film volgt!

Wat een grote effecten zeg!! Wauw!! Wel zwaar spijt dat ik deze box los geschoten heb. Niet aan te raden. Cake b c en f zijn binnen 10 seconde klaar.

De rage versie was misschien nog wel beter dan de cruel traction, hele felle kleuren en netzo dikke burst en spreiding. Zal mn straatfilmpie snel posten.

Edit: ook mooier dan de hardstyle box van 50 euro duurder naar mijn mening

Tjonge jonge, wat een grote boeketten en heftige burst deze bak zeg!
Mijn vrouwtje keek me een aantal keren aan zo van: "Gaat dat wel goed? Hoort dat wel?"
Ik had er ook echt een mega finale eraan geknoopt: 2x Cruelty daarna Wall of Silver en gelijktijdig All At Once & 2x Crazy Kamikaze + Happy Thunder Q. Wat een geweld! :D

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan