Cruel Traction

De cakes van de RAGE hebben overigens allemaal nog een mooi label en een naam met dragon + een toevoeging. Zien er netjes uit.

Voor het doorlonten snij ik een paar centimeter uit her label en het karton, en lont vanaf daar door met roze snellont. Gegarandeerd 0,0 vertraging tussen cakes!

voor het doorlonten heb ik ABC aan elkaar gemaakt met tape en DEF ook, bij het afsteken haal ik ze uit de doos, verbind ik even de lont tussen C en D.. dan heb ik 2 rijtjes van 3 die ik ik 1 rij kan zetten, zo is de kans op vonkoverslag nihiel.

Hhhhhhmmmmmm.... vanmiddag bestelling opgehaald bij orthen. Helaas geen cruel traction een geen rage!
Wel erg jammer aangezien er gegarandeerd 1 appart zou liggen voor mij (en gisteren wel rage zijn uitgeleverd). Nu werd mij de traction reaction aangeboden van Katan.... Dit leek mij niet echt een waardige vervanger (afgaande op de verhalen). Nu maar gekozen voor de orthen box 6. Maar dan gevuld met 6 cakes van de evolution pro fire lijn (nieuwste lijn in 2015) a 33.50 per cake p/st.
Wat denken jullie?
Slimme zet? Of beter voor de traction reaction kunnen kiezen??

Let me know!

De traction reaction is ook van wolff of bedoel je de full traction van katan?

Zo heb ik het vorig jaar gedaan, ging prima:

Schotje er tussen met folie: (daar was het doorlonten nog niet goed)

Voordat ik deze foto zag heb ik Cake A al even ingesneden en het lont helemaal los gemaakt. Dus nog onder de lus van het midden door, is het verstandiger om hem vanaf het midden te lonten of kan onderaan ook ?

Voordat ik deze foto zag heb ik Cake A al even ingesneden en het lont helemaal los gemaakt. Dus nog onder de lus van het midden door, is het verstandiger om hem vanaf het midden te lonten of kan onderaan ook ?

Onderaan loopt die sneller door dus is beter. Tenminste dat vind ik :)

Ik heb de lont vorig jaar helemaal losgemaakt tot waar die de tube ingaat

Heb bij valk de rage gekregen blijkt hier ook labels onder te zitten van de black cobra.
Ik blijf zulke dingen appart vinden,waarom verkopen ze die cakebox dan niet gewoon als black cobra.
Scheelt weer labels plakken.

20151230_232749.jpg
20151230_232758.jpg

Lijkt me stug dat ie in het midden erin gaat, de stijglading zit namelijk onderin en dat moet toch echt als eerste aan. denk eerder dat het nog een extra kartonnetje is wat om de tubes heen gewikkeld zit. even verder open maken zoals je bij cake 1 hebt gedaan. dat kartonnetje kun je eventueel weer aan elkaar tapen als je de lont eronder vandaan hebt gehaald om hem weer wat extra stevigheid te geven.

Morgen ga ik m'n Cruel Traction door verbinden, de cakes voelen eindelijk goed droog aan. Can't wait om hem in actie te zien :)

Lijkt me stug dat ie in het midden erin gaat, de stijglading zit namelijk onderin en dat moet toch echt als eerste aan. denk eerder dat het nog een extra kartonnetje is wat om de tubes heen gewikkeld zit. even verder open maken zoals je bij cake 1 hebt gedaan. dat kartonnetje kun je eventueel weer aan elkaar tapen als je de lont eronder vandaan hebt gehaald om hem weer wat extra stevigheid te geven.

Morgen ga ik m'n Cruel Traction door verbinden, de cakes voelen eindelijk goed droog aan. Can't wait om hem in actie te zien :)

Bedankt voor je reactie, inderdaad wat vreemd. Ga morgen er nog even een kritische blik op werpen :D

Zit inderdaad extra karton om het laatste deel van de lont. Gaat paar centimeter van de onderkant de tube in zoals gebruikelijk =) Tape ze zelf per 3 aan elkaar vast. Vanavond snij ik onderkant doos open en draai DEF om ABC heen zodat ze in een lijn kan zetten om overslag te voorkomen.

Een Black Cobra met daaronder label van de Cruel Traction, hadden we die al gehad?:wink:
image.jpg

Heb hem doorgelont. Gewoon de lonten zo laag mogelijk aan elkaar gemaakt met schilderstape. Heb geen lonten geknipt, heb ze gewoon aan de zijkant weggestopt. Mocht iets niet doorlopen dan kan ik het daar opnieuw aansteken. Over de schilderstape nog folie gedaan en stuk karton ertussen gezet met folie erover. Volgens mij moet het zo wel lukken! Door het karton zitten de lonten A-B en E-F wel wat klem maar dat maakt niks uit toch?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    186,1 KB · Weergaven: 0
Ik knup hem ook net als vorig jaar, zo laag mogelijk lonten over elkaar heen 2 tyrips beetje schilderstape en voila dat loopt dan wel

Back
Bovenaan