Cruel Traction

Thanks, duidelijk verhaal. Wát een enorme boeketten en dikke burst trouwens weer :shocked:. Als hij het hier ook zo doet dit jaar (rekening houdend met de salvo's etc) is het dik genieten met deze bak! Gezien het verhaal van 3xh kunnen we daar wel vanuit gaan.

Het jammere aan die peonies vind ik vaak de korte(re) brandtijd van de sterren. Blinkers (zoals in de originele CT) icm die gouden palmen doen het vaak langer waardoor het wat professioneler/sierlijker overkomt. Maar goed, als hij het dit jaar zo doet ben ik absoluut in m'n nopjes!

Die palmen zijn wel wat mooier inderdaad maar gelukkig zien de kleuren van die peony`s
er ook niet verkeerd uit.

Ik heb een originele ct 2015 losgehaald... hij is behoorlijk klam :(

Inderdaad, ik heb vorige week een Rage 2015 gekocht en gisteren los gemaakt, ik vond die ook vochtiger aanvoelen dan de andere cakeboxen die ik geopend heb, sommige zijn van vorig jaar en die voelen echt heel droog aan.

Inderdaad, ik heb vorige week een Rage 2015 gekocht en gisteren los gemaakt, ik vond die ook vochtiger aanvoelen dan de andere cakeboxen die ik geopend heb, sommige zijn van vorig jaar en die voelen echt heel droog aan.

Hoe kan je nou een rage kopen.. en gisteren al hebben gehad?

Of je staat in een vuurwerk winkel?

Ik werk ook in een winkel, daarom open je weleens een doos om hem cakeloos als showmodel in de winkel te zetten.., maar de ct is echt een stuk vochtiger dan alle andere producten!! Hou er ff rekening mee mannen, cakes eruit en op de vloerverwarming!

Ik werk ook in een winkel, daarom open je weleens een doos om hem cakeloos als showmodel in de winkel te zetten.., maar de ct is echt een stuk vochtiger dan alle andere producten!! Hou er ff rekening mee mannen, cakes eruit en op de vloerverwarming!
Heb nu wT rages uitgepakt en gern vocht te bekennen.
Wat wsl weer was bij sommige nieuw geleverde producten van Rubro.
Gewoon goed weg zetten de laatzte 3 dagen en nix aan het handje

Ik heb vandaag van een dealer te horen gekregen dat de Rage NIET hetzelfde product is als de Cruel Traction. De Rage bevat vier cakes die identiek zijn aan de Cruel Traction, terwijl twee cakes uniek zijn voor de Rage. Het is dus geen echte harde omlabeling, terwijl de Cobra 120 dat wél is.

Maar bij de buren zegt een dealer het volgende:

Rage 2015 en Cruel Traction 2015 zijn precies dezelfde producten!!

Lars

Ik geef het in ieder geval op en zie het met oud en nieuw wel. Maar een plek in de show krijgt hij niet waarschijnlijk!

Ik ben dit jaar laat met bestellen, maar weet iemand of die in zuid-Holland omg Alphen ad Rijn nog ergens in de aanbieding te krijgen is? Ik kan hem alleen maar vinden voor 150.

Mvg

Vuurwerkland zoetermeer..150 maar 75 euro extra gratis vuurwerk er bij uitkiezen

Thanks voor deze tip! Heb bij de Black Cobra 120 zelfs een Final Fate en Heroes gratis. Deze zijn samen 95 euro dus heb 63% gratis vuurwerk:D Staan verkeerde bedragen ingesteld in het uitzoeksysteem voor gratis vuurwerk, vandaar. Lekker hoor:cool:

Thanks voor deze tip! Heb bij de Black Cobra 120 zelfs een Final Fate en Heroes gratis. Deze zijn samen 95 euro dus heb 63% gratis vuurwerk:D Staan verkeerde bedragen ingesteld in het uitzoeksysteem voor gratis vuurwerk, vandaar. Lekker hoor:cool:

Goeie deal, helaas voor mij niet op de route. Veel plezier ermee

Back
Bovenaan