baassie123
VWC lid
Ik zal een goeie voor je uitzoeken![]()
Voor mij ook dan! Zo te zien genoeg op voorraad, komt die prijs even gigantisch goed uit!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal een goeie voor je uitzoeken![]()
Waarom zouden ze een zeer geslaagd product veranderen dat begrijp ik niet helemaal.
De enige reden die ik kan bedenken is dat ze problemen voorspellen met de keuring.
Pessimist als ik dan ben gaat dat in mijn ogen ten kosten van de enorme effecten/kwaliteit.
Heb er 2 besteld na aanleiding van de reacties maar zou er zeer verdrietig om worden als het product half verkracht is. Beftreft ook nog eens het grootste gedeelte van mijn budget
Ik heb hem op de demo gezien, en hij presteerde nog steeds het zelfde als vorig jaar
De vraag is, of dat de dezelfde gaat zijn als die wij uitgeleverd krijgen.
De vraag is, of dat de dezelfde gaat zijn als die wij uitgeleverd krijgen.
Inderdaad het was de 2015 versie en die presteerde precies het zelfde als vorig jaar en er was ook niets aan veranderd dus nog steeds een top cake
video staat nog op prive
Let niet op de kwaliteit en het slechte intro stukje want ik heb 'm even snel geupload. Maar zie dus hier Cake B ( 2 ) van de Rage uit 2014!
Houd natuurlijk wel rekening dat per camera de kleuren er anders uit komen.
Thanks, duidelijk verhaal. Wát een enorme boeketten en dikke burst trouwens weer. Als hij het hier ook zo doet dit jaar (rekening houdend met de salvo's etc) is het dik genieten met deze bak! Gezien het verhaal van 3xh kunnen we daar wel vanuit gaan.
Het jammere aan die peonies vind ik vaak de korte(re) brandtijd van de sterren. Blinkers (zoals in de originele CT) icm die gouden palmen doen het vaak langer waardoor het wat professioneler/sierlijker overkomt. Maar goed, als hij het dit jaar zo doet ben ik absoluut in m'n nopjes!