Cruel Traction

Net even gebeld met Orthen aangaande de CT. Men geeft aan de Rage & de Full Traction in de bunkers te hebben liggen. Dit zijn dus de bakken die uitgeleverd zullen worden.

De rage gaat dan nog wel, maar de Full Traction is toch wel een serieuze stap terug lijkt me...

De Full Traction? Die 'na-maak' cakebox van Katan?

Bij mij kost die 25 euro meer (nu €150) dan vorig jaar dus hoezo 'je betaald minder' en ik ben vast niet de enige zonder dikke kortingen.
Ik ben in ieder geval blij dat ik hem nog niet besteld heb en wacht nog even een paar demo's af.

Gast, lees dan een keer goed. Ik zeg duidelijk 'bijna iedereen'. Ja dan zullen er her en der wat mensen zijn op dit forum die geen kortingen pakken, zoals jij blijkbaar. En je hebt hem niet eens besteld, doe wat moeite en je vind hem veel goedkoper dan 150 euro.

Yup. Vond ik ook al raar. Nog nagevraagd of t dan niet de traction reaction was. Maar dat was niet het geval...

Ja daaag :p
Bestel je een CRUEL TRACTION en die hebben ze niet eens :bonk:
Ik wacht nog even het mailtje af en anders bel ik ook wel even... beetje jammer dit.

Ja daaag :p
Bestel je een CRUEL TRACTION en die hebben ze niet eens :bonk:
Ik wacht nog even het mailtje af en anders bel ik ook wel even... beetje jammer dit.

Ja ik baal ook lichtelijk. Zal morgen zelf ook nog even bellen. Wil dan wel schikken naar de Rage, die is immers gewoon hard en groots, alleen minder sierlijk imho. Maar de Full Traction hoef ik absoluut niet maar dat spreekt voor zich.

Zal even wat duidelijkheid proberen te scheppen.
Zoals sommige weten ben ik achter de schermen werkzaam bij Orthen (al zeker 4 jaar).
De gene die bij Orthen besteld heeft krijgt de rage.
Na alle onduidelijkheid hebben we Wolff vuurwerk gebeld.
Deze heeft ons gegarandeerd dat de rage exact het zelfde product is als de crueltraction.
De badge 2015 van Cruel of van de Rage zijn identiek!!!.
Mocht er wat anders zijn aan het product dan is dat ook het geval bij de originele traction.
Wat mij ook op viel is dat de nieuwe inplaats van een salvo met blinker een salvo multi colour bevat.
Verder is er niets verandert.
De zelfde burst en effect versprijding.
Ik heb nu 3 Rages geschoten en zijn allen exact gelijk aan de oude.. (Op de multicolour na.)
Ook heb ik 2 demos bezocht die de crueltraction 2015 hebben geschoten.
Gewoon super kwaliteit en het zelfde type effect al de Rage.

Toevallig is er van de week een mindere geschoten.. Misschien vocht of een *** chinees.
Maar ik zal er geen zorgen over gaan maken.
Mocht je echt willen ruilen of afzien van je bestelling...?
1 telefoontje en orthen regelt het echt wel!.
Maar geloof me gewoon zorgen maken.
Heb er nu 7 gezien en 6 waren er super en 1 wat minder (blijkelijk).
Maar ik verwacht gewoon een top product.
De cruel traction en Rage zijn identiek!!.
(dat is wat wij er van weten).
Groetjes Remco

als die maar minimaal zoals op de orthen demo is. Vind ik het goed. Kende hem eerst niet goed maar vond hem op de demo wel goed. Als die minimaal dat is. Ben ik te vreden en anders haal ik de bunkers leeg haha :P. Trouwens op de full traction krijg je toch ook nog gratis vuurwerk bij jullie of niet ? gezien die niet staat in de catogorie actie maar cake boxen :P

Zal even wat duidelijkheid proberen te scheppen.
Zoals sommige weten ben ik achter de schermen werkzaam bij Orthen (al zeker 4 jaar).
Groetjes Remco

Thanks! Gilbert vertelde ook zoiets. Was overigens een zeer relaxed gesprek. Dat is een van de redenen dat ik al jaren bij Orthen kom. Heerlijke winkel met vriendelijk en flexibel personeel.

Als zeker is dat we (we = bestellers van de CT bij Orthen) de Rage krijgen laat ik m'n bestelling ongewijzigd. Zo gek is die Rage niet, maar hij moet dan inderdaad minimaal zoals op de demo zijn.

Enige wat ik dan niet begrijp is dat er CT's zijn geschoten die de originele effecten nog wél hebben. Hoe zit dat? Oude(re) lichting oid?

Thanks! Gilbert vertelde ook zoiets. Was overigens een zeer relaxed gesprek. Dat is een van de redenen dat ik al jaren bij Orthen kom. Heerlijke winkel met vriendelijk en flexibel personeel.

Als zeker is dat we (we = bestellers van de CT bij Orthen) de Rage krijgen laat ik m'n bestelling ongewijzigd. Zo gek is die Rage niet, maar hij moet dan inderdaad minimaal zoals op de demo zijn.

Enige wat ik dan niet begrijp is dat er CT's zijn geschoten die de originele effecten nog wél hebben. Hoe zit dat? Oude(re) lichting oid?

Ik vermoed van wel.
Uiteraard kan het zijn dat er verschillende badges zijn gemaakt in china.
Het zou kunnen dat de oude door geproduceerd is in het begin van 2015. Dat de volgende badge dus die multicolour heeft.
De Rages die bij Orthen stasn zijn zoiezo uit de zelfde badge.
En die op de demo en de 2 in de finale komen uit die badge.
Dus alle rages die we hebben staan (50st).
Zijn als het goed is allen zo steen goed als op de demo.

Over gratis vuurwerk.
Als het niet in de aanbieding is krijg je gewoon gratis vuurwerk.
Ennuh wij bij orthen zijn niet flauw.
Heb je eennleuke bestelling dan komt het meestal wel goed met dat extras..

Oja we leveren de Rage zoiezo uit aan de liefhebbers.
Maar wil je de Full traction dan hebben wij die ook.
Maar is wel een stap terug.
Lekker voor de Rage gaan.

*knip*
Over gratis vuurwerk.
Als het niet in de aanbieding is krijg je gewoon gratis vuurwerk.
Ennuh wij bij orthen zijn niet flauw.
Heb je een leuke bestelling dan komt het meestal wel goed met dat extras..

Daar heb je mij niks over horen zeggen :wink:. Wat dat betreft niks dan lof over Orthen. Ben al lang blij dat ik nu weet wat ik krijg: de Rage. Thanks voor de feedback!

Oja we leveren de Rage zoiezo uit aan de liefhebbers.
Maar wil je de Full traction dan hebben wij die ook.
Maar is wel een stap terug.
Lekker voor de Rage gaan.

Uiteraard!

Hierbij de film tijdens de demo van Plaggenmarsch. Als dit de 2015 versie is dan knalt hij alle cakes eruit. Was de mooiste van de avond. Dit was bij windkracht 8

Wat een ophef allemaal zeg. Doen gewoon even relaxed.

Zoals de meesten weten is bijna alles van verschillende wolff collecties exact dezelfde productie maar met een ander label. Dus het verhaal van Remco/3xh moet toch niet als een verrassing komen? Wat een paniek om wat voor labeltje erop zit..

Wij hebben trouwens gewoon de cakes met een Cruel Traction labeltje geleverd gehad. We gaan nu de 2e bestelling doen, maar ik lig er niet wakker van als er dan opeens een ander wikkeltje om zit.

Beetje erg flauw van die winkel die de ct verkopen en vervolgens de rage leveren! Dan had je op de website moeten zetten rage en kan de klant zelf kiezen of ze een omlabeling wil.

Back
Bovenaan