Cruel Traction

Nee ik heb de Cruel traction besteld en waarschijnlijk (als je kijkt naar de Demo en het bericht van 3xH) krijg ik de Rage.[/QUOTE]

Dus omdat iemand hier iets post is dit meteen juist?
Er zijn ook meerdere posts van winkels geweest die zeggen de Cruel Traction in de bunker te hebben staan.

Er wordt hier soms van een mug een olifant gemaakt.

Nouja als ik 3xh zijn andere berichten zie dan weet hij wel het een en ander van Orthen af...

Heb even de wolff dealers in de buurt een mailtje gestuurd en die geven duidelijk aan dat je gewoon de Cruel Traction krijgt. Maar ik wacht het mailtje van orthen wel af :p

Bij mijn dealer (vuurwerkgigant franeker) staat dat de rage het zelfde is als de De Black Cobra 120 en de Cruell Traction. Maar dat is dus niet zo?

Nouja als ik 3xh zijn andere berichten zie dan weet hij wel het een en ander van Orthen af...

Heb even de wolff dealers in de buurt een mailtje gestuurd en die geven duidelijk aan dat je gewoon de Cruel Traction krijgt. Maar ik wacht het mailtje van orthen wel af :p

gros van die dealers zal helemaal niet weten wat ze verkopen joh...

Ben ik even blij bij Riezebos die dozen Cruel tractions te zien, 1 van die dozen hoort ws. bij mijn bestelling van eind oktober :D.

Ik was afgelopen vrijdag ook bij de demo van Vuurwerk Orthen en ik vond de getoonde "Cruel traction" zelf tegenvallen. Nu ik de laatste thread pagina's gelezen heb snap ik wel waardoor dat waarschijnlijk is gekomen. Er is dus waarschijnlijk een ander product getoond dan is omgeroepen.

De Burst was super en effect spreiding goed, maar hij was inderdaad niet de echte cruel traction die ik had verwacht te zien te krijgen. Ik was zelf eerst bang dat het aan de nieuwe 2015 batch zou liggen.

Als het klopt dat het hier om de rage ging i.p.v cruel traction, met dus andere effecten in de box en geen directe omlabeling, dan hoop ik niet dat veel mensen deze nu gaan ontvangen i.p.v. de echte cruel traction.

Ben ik even blij bij Riezebos die dozen Cruel tractions te zien, 1 van die dozen hoort ws. bij mijn bestelling van eind oktober :D.

Ik was afgelopen vrijdag ook bij de demo van Vuurwerk Orthen en ik vond de getoonde "Cruel traction" zelf tegenvallen. Nu ik de laatste thread pagina's gelezen heb snap ik wel waardoor dat waarschijnlijk is gekomen. Er is dus waarschijnlijk een ander product getoond dan is omgeroepen.

De Burst was super en effect spreiding goed, maar hij was inderdaad niet de echte cruel traction die ik had verwacht te zien te krijgen. Ik was zelf eerst bang dat het aan de nieuwe 2015 batch zou liggen.

Als het klopt dat het hier om de rage ging i.p.v cruel traction, met dus andere effecten in de box en geen directe omlabeling, dan hoop ik niet dat veel mensen deze nu gaan ontvangen i.p.v. de echte cruel traction.

Daar gaan we maar op hopen dan haha :)
Ik informeer nog wel even bij mijn dealer ;)

Tja en duurder is niet altijd beter ... De Cruel Traction was tot nu toe bijna onnavolgbaar in zijn klasse

Wie zegt dat er echt verschil zit, , tussen de traction en rage. Als het een omlabeling is dan is de traction toch gewoon het zelfde als de rage straks

Net even gebeld met Orthen aangaande de CT. Men geeft aan de Rage & de Full Traction in de bunkers te hebben liggen. Dit zijn dus de bakken die uitgeleverd zullen worden.

De rage gaat dan nog wel, maar de Full Traction is toch wel een serieuze stap terug lijkt me...

Goed, ze hebben al even met Wolff contact gezocht en zijn nog steeds in contact. Vanuit Wolff garandeert men dat de 2015 goed zou zijn. Op de demo zagen we echter wat anders. Dat zou betekenen dat de 2015 versie gewoon zo is en dat de 'originele' CT's, dus zonder wijzigingen, die we tot nu toe gezien hebben van de oude lading zouden zijn. Maarja, dat zijn aannames.

Ben er niet echt tevreden mee. Met die Rage kan ik nog leven, maar de Full Traction....dat is toch wel pijnlijk als je dat in je straat krijgt.

Dat zou betekenen dat de 2015 versie gewoon zo is en dat de 'originele' CT's, dus zonder wijzigingen, die we tot nu toe gezien hebben van de oude lading zouden zijn. Maarja, dat zijn aannames.

Dit is sowieso niet het geval, want wij hebben hier Crule Tractions liggen, die van een 2015 batch zijn.

Dit is sowieso niet het geval, want wij hebben hier Crule Tractions liggen, die van een 2015 batch zijn.

Dat kan kloppen, van alle varienten is een 2015 batch. Maar hebben jullie CT's ook de originele uitwerking? Verwarrend...Snap ook niet hoe eea qua effecten zodanig uit elkaar kan lopen als het daadwerkelijk omlabelingen zouden zijn.

Haha! Ook deze paniek is heerlijke december traditie! Ik heb er wel vertrouwen in dat we staan te genieten met Oud en Nieuw!

Maar even voor de duidelijkheid voordat alles door elkaar loopt en voor dat alles van iedereen maar word aangenomen. Want het is nu allemaal een heel verhaal aan het lijden.

Het enige wat we weten is dat de 2015 versie van de Rage anders is dan de Cruel Traction uit 2014. Maar die '2015 versie van de Cruel Traction' die geschoten is, was dat 100% zeker de 2015 versie? Voordat dat 100% bevestigd is betekend het voor nu gewoon dat de Cruel Traction dit jaar anders is ( cake 2 dan ). Want zonder bewijs kunnen we nu gewoon enkel aannemen dat er hiervoor steeds 2014 versies zijn geschoten en die laatste paar demo's de 2015 versie ( aka Rage ). Tot nu toe is er nog geen bewijs dat de Rage anders dit jaar is dan de Cruel Traction. Je moet gewoon van het 'ergste' uitgaan en dat is dat ie dit jaar wat minder mooi is.

Maar iedereen zegt toch dat het alsnog de grootste effecten bevat en de hardste burst en bijna iedereen hier heeft dikke kortingen gehad die je vorig jaar niet kreeg. Ik snap dan echt het probleem niet. Ik zelf betaal niet eens 100 euro ervoor en vind het echt een super dikke bak, die Multi color peony was toch juist een gewild effect ( Vuurwerkmania box )? En dan nu is het opeens maar niks.. Oke ik snap het wel want het effect van vorig jaar was wel mooier met die palmen en blinkers maar nu betaal je een stuk minder dus dat valt wel verder te accepteren.

... en bijna iedereen hier heeft dikke kortingen gehad die je vorig jaar niet kreeg. Ik snap dan echt het probleem niet. Ik zelf betaal niet eens 100 euro ervoor en vind het echt een super dikke bak, die Multi color peony was toch juist een gewild effect ( Vuurwerkmania box )? En dan nu is het opeens maar niks.. Oke ik snap het wel want het effect van vorig jaar was wel mooier met die palmen en blinkers maar nu betaal je een stuk minder dus dat valt wel verder te accepteren.

Bij mij kost die 25 euro meer (nu €150) dan vorig jaar dus hoezo 'je betaald minder' en ik ben vast niet de enige zonder dikke kortingen.
Ik ben in ieder geval blij dat ik hem nog niet besteld heb en wacht nog even een paar demo's af.

Ik heb de 2015 in actie gezien en hij was gewoon top. Sprong boven al het andere uit.
Laat je niet gek maken!

Back
Bovenaan