Cruel Traction

Het zou zo kunnen zijn dat de rage en cruel traction verschillen. Dat zou kloppen met de omschrijving van de filmpjes. Maar toch ben ik op mn hoede. Heb hem twee keer dus het kost een klap met geld, snappie?

Ja, heb de post aangepast. Heb het te snel gelezen.

Het was een omlabeling wat ik uit de posts van vorig jaar zou hebben gelezen. Dus dat het gewoon dezelfde is. Voor dit jaar weet ik het niet, wellicht dat iemand anders dit nog op het forum weet.
Zou sowieso de Cruel Traction nemen (als je die mogelijkheid hebt/had).

Ik weet niet waar je hem besteld hebt, maar inprincipe doen niet heel veel winkels daar moeilijk over om je bestelling aan te passen.

Er zijn winkels die explicieit erbij zetten dat je niet je bestelling mag aanpassen. Gelukkig zijn er genoeg andere waarbij dit wel mag. Ook ik heb hier altijd gebruik gemaakt. Dit jaar zelfs ook weer.

Ja ik ga eerst wat info hier opdoen, misschien dat insiders meer weten over hoe en wat er geschoten is. Daarna neem ik wel contact op met de vuurwerkwinkel. Komt goed!

Ja ik ga eerst wat info hier opdoen, misschien dat insiders meer weten over hoe en wat er geschoten is. Daarna neem ik wel contact op met de vuurwerkwinkel. Komt goed!

Bob van DFP bevestigde aan mij dat het een rage was met productiejaar 2015. Dit verklaart echter niet waarom deze verschilt met de Rage die we in Orthen zagen.
De Cruel Traction in Oosteind was ook 2015 en die was zoals hij hoort te zijn. Ik vermoed en hoop stiekem dat alleen de Rage deze aparte afwijking heeft. En er af en toe een cake of twee anders gevuld zijn :bonk:

Als je beneden doorlont laten jullie m dan in de doos zitten? want als de overgang uit gaat kan je m zowat niet meer aansteken onder in de doos

Nu ik de Rage en Cruel met elkaar heb vergeleken op beeld vind ik de cruel ook beter. Ik heb hem op de orthen freak site besteld en daar staat 'cruel traction'. Maar op de normale orthen site staat Rage en op de demo is dus ook de rage geschoten... Vraag me af welke ik nou krijg.

De rage. Naar mijn weten krijge bijna alle winkels de rage inplaats van de traction.

De rage. Naar mijn weten krijge bijna alle winkels de rage inplaats van de traction.

Lekker dan, een gevalletje te groot succes:shocked:? Hoe kun je weinig CT's voorhanden hebben terwijl het zo'n populair product is? Of zijn hier aanwijsbare redenen voor? Vind vooral het missen van de 2e cake bijzonder jammer.

Ze houden ons 'lekker' in spanning zo...

Oke bedankt.
Maar dan hadden ze hem beter Rage kunnen noemen op de Freaksite. Ik zal eens langs gaan bij de Wolff dealer in de buurt en vragen welke zij kunnen leveren.

Wat een paniek hier zeg, zoals jullie kunnen zien staat de bunker bij Riezebos gewoon vol met Cruel Tractions.. op 2 minuut 5 zie je ze hoog opgestapeld tegen de muur staan.

Ook hier inmiddels al een stapeltje Cruel Tractions binnen gekregen.
Heb ze zelfs nog gisteren bij besteld en heb niets van Wolff gehoord over een vervanging door de Rage.

Is er niet iemand van wolff op dit forum die duidelijkheid kan geven? Ik ben trouwens niet in paniek, want ik wissel de cruel traction zo om, wil gewoon duidelijkheid.

Nou, dat is lekker dan.
Die rage is op het laatste filmpje zo beroerd dat ik 'm nooit had besteld als dergelijke effecten eerder duidelijk waren geweest. Ontzettend jammer dit. Toch maar even een mailtje naar de mannen van Orthen sturen straks, want dit slaat nergens op.:angry: Ik weet dat expliciet vermeld staat dat ruilen geen mogelijkheid is, maar dit product lijkt in niks op de CT zoals hij hoort te zijn.

Nou, dat is lekker dan.
Die rage is op het laatste filmpje zo beroerd dat ik 'm nooit had besteld als dergelijke effecten eerder duidelijk waren geweest. Ontzettend jammer dit. Toch maar even een mailtje naar de mannen van Orthen sturen straks, want dit slaat nergens op.:angry: Ik weet dat expliciet vermeld staat dat ruilen geen mogelijkheid is, maar dit product lijkt in niks op de CT zoals hij hoort te zijn.

Waar staat dat je niet kan ruilen?
Want dat zou wel raar zijn als zij de cruel aanbieden maar de rage leveren..

Stelletje stress kipen hiero, vergelijk het met de chinees, als je bami besteld krijg je ook geen nasi. En Wolf heeft meerdere lijnen dus waarschijnlijk is due rage een andere lijn. Kijk voor de gein maar eens op vuurwerkland ;)

Spelregels van de freaksite. Onderaan de pagina onder het kopje 'informatie'. Ik baal hier ook als een stekker....:angry:

Denk niet dat Orthen hier moeilijk over gaat doen. Maar we zullen zien.

Stelletje stress kipen hiero, vergelijk het met de chinees, als je bami besteld krijg je ook geen nasi. En Wolf heeft meerdere lijnen dus waarschijnlijk is due rage een andere lijn. Kijk voor de gein maar eens op vuurwerkland ;)

Nee ik heb de Cruel traction besteld en waarschijnlijk (als je kijkt naar de Demo en het bericht van 3xH) krijg ik de Rage.

Back
Bovenaan