Cruel Traction

Even een vraag wat betreft doorlonten. Is het bij deze box nodig om de lonten onderaan door te lonten of kun je ze ook gewoon bovenop doorlonten zonder dat je vertraging krijgt?
Je moet ze onderaan doorlonten. Dat gaat trouwens vrij makkelijk. Wel even oppassen dat er niet meer cakes tegelijk afgaan.

Blijf de filmpjes die bij orthen gemaakt zijn met lede ogen bekijken. Wat ontzettend zonde van die 2e cake. Peonie als replacement voor die mooie gouden palmen icm blinkers....dat verzin je toch niet:p. Die Rage is die gekoppeld aan orthen? Oftewel is dit de enige versie die minder spetterend is? Laatste keer dat k 'm daar bestel als dit zo blijkt te zijn.

Blijf de filmpjes die bij orthen gemaakt zijn met lede ogen bekijken. Wat ontzettend zonde van die 2e cake. Peonie als replacement voor die mooie gouden palmen icm blinkers....dat verzin je toch niet:p. Die Rage is die gekoppeld aan orthen? Oftewel is dit de enige versie die minder spetterend is? Laatste keer dat k 'm daar bestel als dit zo blijkt te zijn.

Nee dat denk ik niet hoor hou het op een foutje van de chinees.Was vorig jaar ook in zoetermeer zaten er in eens ook andere effecten in veel kleinere effecten(toevallig ook peony`s).Uiteindelijk is dat ook goed gekomen want heb er niemand hier in het topic over zien klagen. :p

Je moet ze onderaan doorlonten. Dat gaat trouwens vrij makkelijk. Wel even oppassen dat er niet meer cakes tegelijk afgaan.

Daar moet je inderdaad mee oppassen. Het beste is om deze cakes door te verbinden en daarna dit af te plakken met schilderstape of folie.

Ik denk dat ik het als volgt op ga lossen.. Gewoon doorlonten en op het moment supreme uit de doos halen en in een lijn neerzetten. Lijkt mij dat dit toch wel moet helpen. Volgens mij is het de A-B verbinding die E-F ontsteekt? Laatste 3 cakes om eerste 3 heendraaien zou geen probleem moeten geven.. Plak ik ze per 3 met ducttape aan elkaar voor wat stabiliteit..

Zonet de Rage (omlabeling) gezien bij de demo van Jecor, productiejaar 2015. Effecten waren enorm groot en de burst was goed hard! Schoot met gemak de boxen van GBV Proline eruit. Ben blij dat ik hem voor een meier heb kunnen kopen. :)

Ik gebruik plakfolie welke je voor de ondervloer van laminaat gebruikt. aluminiumfolie tape, gewoon verkrijgbaar bij de action.
Daar moet je inderdaad mee oppassen. Het beste is om deze cakes door te verbinden en daarna dit af te plakken met schilderstape of folie.

Laten we hopen dat hij niet zo presteert als in het filmpje van Anihalas.....
Ook ik heb m dit jaar en ben op de productfilm/straatfilmpjes van afgelopen jaar afgegaan.
Als ie dit jaar wezenlijk veranderd is als in bovenstaand filmpje zou het erg zonde zijn!
Die crackling cake ertussen is heel erg matig.

Gr.

Vind hem zo inderdaad wel een stuk minder, effecten lijken nog wel groot te zijn maar wel minder aantrekkelijk zo..

inderdaad waar de lonten bloot liggen goed afplakken met aluminium tape.
Dan is de kans heel klein dat er iets doorslaat

Heb je nog het recht om je reeds betaalde bestelling te veranderen? Want als ie zo is dan wil ik hem niet.

Hou er rekening mee dat dit 1 filmpje is, waarbij er al een aantal uit productiejaar 2015 zijn geschoten van ook betrouwbare demo's.

Als we het over de Cruel Traction hebben.

Nu ik de Rage en Cruel met elkaar heb vergeleken op beeld vind ik de cruel ook beter. Ik heb hem op de orthen freak site besteld en daar staat 'cruel traction'. Maar op de normale orthen site staat Rage en op de demo is dus ook de rage geschoten... Vraag me af welke ik nou krijg.

Mocht je de rage krijgen kan je deze uiteraard weigeren en referen naar dit forum (zeggen dat die echt anders lijkt). Tenminste, dat zou ik doen.

Hou er rekening mee dat dit 1 filmpje is, waarbij er al een aantal uit productiejaar 2015 zijn geschoten van ook betrouwbare demo's.

Het zou zo kunnen zijn dat de rage en cruel traction verschillen. Dat zou kloppen met de omschrijving van de filmpjes. Maar toch ben ik op mn hoede. Heb hem twee keer dus het kost een klap met geld, snappie?

Back
Bovenaan