Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een pracht bak blijft dit zeg, kwam gisteren weer ver boven de rest uit op de demo van de AVRI!
Hier nog een filmpje van vanavond bij Vuurwerk Orthen.
Dit is de 2015 uitvoering van de Cruel Traction. In dit geval zijn omlabeling, Rage.
Hij was weer erg lekker!!
Omlabeling zeg je? Zou dat misschien de rede zijn dat 'ie anders is. Heb zelf nog niet van de 'Rage' die jij noemt gehoord. Als ik dat had geweten had ik 'm niet bij Orthen besteld. Vind de missende effecten die de standaard versie hoort te hebben behoorlijk essentieel. Jammer dit....
Zou gewoon exact het zelfde moeten zijn.Er zijn nog meer omlabelingen van de cruel traction
maar allemaal dezelfde uitwerking.Die rage was vorig jaar ook al in omloop net zoals nog een
paar andere zoals de black cobra 120 en traction reaction bijvoorbeeld.
Ik kende alleen de Rage niet. Verder, I agree. Daarom vind ik het juist zo raar dat elke versie die ik tot op heden heb gezien gewoon alle bonte effecten heeft zoals het hoort, behalve de variant die bij Orthen geschoten is. Ach ja, we wachten het wel weer af tot hij in de straat staat.
Bij Orthen gisteren is de Rage (omlabeling) met productiejaar 2015 geschoten. Ik heb zelf de afgestoken cakes in mijn handen gehad.
Hier is mijn film van de Rage/Cruel Traction bij Orthen.
Persoonlijk vind ik hem behoorlijk tegenvallen zo op deze film..![]()