Cruel Traction

Deze was gister bij Orthen een van de Toppers in mijn ogen, zeer grote uitwerking met goede burst.

toch dit jaar maar niet voor rubro gegaan maar toch bij orthen besteld en deze gekozen kwam er gister voor mij zelf erg goed uit en hoop dat hij het waarmaakt voor 125 euro een mooie normaal geprijsde bak.

Wat een pracht bak blijft dit zeg, kwam gisteren weer ver boven de rest uit op de demo van de AVRI!

Erg mooi in beeld gebracht, complimenten. Zo hoort 'ie inderdaad te zijn, groots en sierlijk. Maar wat is er dan in hemelsnaam met die CT op de demo van Orthen gedaan. Zo sierlijk als de tweede cake in bovenstaand filmpje is, zo 'saai' is 'ie bij Orthen. Raar. Ik heb m ook bij Orthen besteld...hopelijk krijg ik een goede.

Hier nog een filmpje van vanavond bij Vuurwerk Orthen.
Dit is de 2015 uitvoering van de Cruel Traction. In dit geval zijn omlabeling, Rage.
Hij was weer erg lekker!!

Omlabeling zeg je? Zou dat misschien de rede zijn dat 'ie anders is. Heb zelf nog niet van de 'Rage' die jij noemt gehoord. Als ik dat had geweten had ik 'm niet bij Orthen besteld. Vind de missende effecten die de standaard versie hoort te hebben behoorlijk essentieel. Jammer dit....

Omlabeling zeg je? Zou dat misschien de rede zijn dat 'ie anders is. Heb zelf nog niet van de 'Rage' die jij noemt gehoord. Als ik dat had geweten had ik 'm niet bij Orthen besteld. Vind de missende effecten die de standaard versie hoort te hebben behoorlijk essentieel. Jammer dit....

Zou gewoon exact het zelfde moeten zijn.Er zijn nog meer omlabelingen van de cruel traction
maar allemaal dezelfde uitwerking.Die rage was vorig jaar ook al in omloop net zoals nog een
paar andere zoals de black cobra 120 en traction reaction bijvoorbeeld.

Zou gewoon exact het zelfde moeten zijn.Er zijn nog meer omlabelingen van de cruel traction
maar allemaal dezelfde uitwerking.Die rage was vorig jaar ook al in omloop net zoals nog een
paar andere zoals de black cobra 120 en traction reaction bijvoorbeeld.

Ik kende alleen de Rage niet. Verder, I agree. Daarom vind ik het juist zo raar dat elke versie die ik tot op heden heb gezien gewoon alle bonte effecten heeft zoals het hoort, behalve de variant die bij Orthen geschoten is. Ach ja, we wachten het wel weer af tot hij in de straat staat :wink:.

Ben benieuwd naar de straat films die gaan verschijnen.
Zal vast goed komen, ik baal iig dat ik hem dit jaar niet heb.

Ik kende alleen de Rage niet. Verder, I agree. Daarom vind ik het juist zo raar dat elke versie die ik tot op heden heb gezien gewoon alle bonte effecten heeft zoals het hoort, behalve de variant die bij Orthen geschoten is. Ach ja, we wachten het wel weer af tot hij in de straat staat :wink:.

Ik heb de Rage vorig jaar 2 x gehad, is gewoon 100% dezelfde cakebox als Cruel Traction. Heeft daar gewoon niks mee te maken.. we kunnen beter iemand van Orthen het laten verklaren wat er aan de hand was. Het zou goed kunnen dat we elke keer de 2014 versie nog hebben gezien en dat Orthen de eerste 2015 heeft geschoten.

Bij Orthen gisteren is de Rage (omlabeling) met productiejaar 2015 geschoten. Ik heb zelf de afgestoken cakes in mijn handen gehad.

Hier is mijn film van de Rage/Cruel Traction bij Orthen.

Filmpje van afgelopen O&N als ik em al of niet al een keer geplaatst had! Ik kan je vertellen, hij is gruwelijk als je deze in de straat hebt staan!

Even een vraag wat betreft doorlonten. Is het bij deze box nodig om de lonten onderaan door te lonten of kun je ze ook gewoon bovenop doorlonten zonder dat je vertraging krijgt?

Back
Bovenaan