Cruel Traction

Vorig jaar een keer afgeschoten dit jaar heb ik hem twee maal samen met een immortal gold besteld.
Wat ik zo mooi vind aan de Cruel Traction is zijn zuivere effecten(niet rommelig) en salvo's en ook de grote boeketten echt een top bakkie!:yes:

Hier nog een filmpje van vanavond bij Vuurwerk Orthen.
Dit is de 2015 uitvoering van de Cruel Traction. In dit geval zijn omlabeling, Rage.
Hij was weer erg lekker!!

Ik dacht al dat de 2015 versie anders was.. ik herkende bepaalde salvo's en effecten niet terug in de 2014 versie. Maar ik ben blij dat ie qua burst en effect grootte nog steeds onverslaanbaar en goed is!

Persoonlijk vind ik hem behoorlijk tegenvallen zo op deze film.. :shocked:

Hij is anders ja...jammer, maar tegenvallen vind ik een groot woord. Ben er zelf niet bij geweest jammer genoeg, maar op basis van de films lijkt mij de effectgrootte nog dik in orde alsook de burst. Ach ja, we gaan het wel zien. In de straat doen ze het vaak gewoon goed.

De tweede cake lijkt inderdaad anders, de rest lijkt er wel erg op. Is dit dan de eerste echte 2015 batch? Als je op safe wilt spelen is de Traction Reaction een optie, die heb ik vanavond gezien is 100% de CT van 2014.

De tweede cake lijkt inderdaad anders, de rest lijkt er wel erg op. Is dit dan de eerste echte 2015 batch? Als je op safe wilt spelen is de Traction Reaction een optie, die heb ik vanavond gezien is 100% de CT van 2014.

Daar stond ik ook van te kijken. 100% kopie inderdaad. Baal wel een beetje dat die tweede cake veranderd is. Die was namelijk steengoed bij de oude versie. Jammer....

Kan ook een foutje zijn. In Zoetermeer was de CT hetzelfde als het jaar ervoor. De CT die ze vorig jaar schoten had ook 1 cake met andere kleine boeketten erin. Foutje is zo gemaakt...

was in het echt bij orthen over het algemeen echt gigantische boeketen :) film lijkt hij minder. Maar maakte zeker veel indruk. deze grote jongen :) Twijfel toch diep om toch maar is even bij wolff te kijken :)

Back
Bovenaan