Cruel Traction

Vonkoverslag is inderdaad een groot risico bij deze cake. De cakes lopen in een u-vorm volgorde in de doos. Volgens mij komen de verbinding van cake 1/2 en 5/6 tegen elkaar aan. Ik had hier karton met aan elke kant alufolie tussengezet en hef ging (achteraf gezien) net goed. Karton en alufolie was doorgebrand. Volgens mij heb ik hier wel een foto van

Wat ik me opeens herinner is dat ik de eerste 3 cakes hoog heb doorgelont en de laatste 3 laag. Hierdoor wel een pauze gehad bij de eerste cakes maar vonk overslag voorkomen.

Hieronder hoe ik vorig jaar heb doorgelont. Tussen de risicovolle blokken dik karton met alufolie geplaatst. Ging prima.

Bekijk bijlage 22490

Het doorlonten is goed gegaan, strak achter elkaar door.
De Happy Thunder Q als finale sloot hem mooi af.

Dit was voor mij toch wel de cake van het afgelopen jaar! 2 van mogen afsteken maar man.. Kippevel toen die even de straat aan het trillen zette, dit is een cake waar er maar weinig tegen op kunnen!

Dit was voor mij toch wel de cake van het afgelopen jaar! 2 van mogen afsteken maar man.. Kippevel toen die even de straat aan het trillen zette, dit is een cake waar er maar weinig tegen op kunnen!

Als jij een keuze mocht maken, zou je dan voor de cruel traction gaan of voor de immortal gold?

Als jij een keuze mocht maken, zou je dan voor de cruel traction gaan of voor de immortal gold?

Ik denk dat de meeste je de cruel traction zouden aanraden.

Ik heb zelf de immortal gold nog niet gehad maar ik vond de cruel traction beter dan: zena mayhem, zena cakebox en de 6 elements.

Ik persoonlijk zou toch gaan voor de cruel traction! De burst die er uit komt, de grote van de zonnen, de verschillende effecten, nogmaals voor mij was dit de cake van het jaar! Hopelijk komt er dit jaar weer een product dat aan de cruel traction kan tippen :D!

Ik persoonlijk zou toch gaan voor de cruel traction! De burst die er uit komt, de grote van de zonnen, de verschillende effecten, nogmaals voor mij was dit de cake van het jaar! Hopelijk komt er dit jaar weer een product dat aan de cruel traction kan tippen :D!

Bedankt! Zat er zelf ook aan te denken maar zat nog behoorlijk in twijfel. En anders doe ik s gek, neem ik ze allebei. :)

Ik denk dat de meeste je de cruel traction zouden aanraden.

Ik heb zelf de immortal gold nog niet gehad maar ik vond de cruel traction beter dan: zena mayhem, zena cakebox en de 6 elements.

Ook jij bedankt voor je tip. Heb waarschijnlijk een keuze gemaakt. :) de cruel traction dus! En misschien allebei :D

1466_cruel_traction_kopie.jpg

En de foto van de eerste pagina.
Ik denk dat het gezichtsbedrog is, omdat de foto die fireworksfreak19 postte, de cakes/potten er iets bovenuit steken.

Back
Bovenaan