Crown King

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6037
Artikelnaam: Crown King
Bruto Gewicht: 4250 gram
Netto kruitgewicht: 497 gram gram
Aantal schoten: 36 schoten
Tube diameter: 30 mm
Effectomschrijving: nnb
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: Adviesprijs : € 72,50
Folderprijs : € 59,95
Onlineprijs : € 48,50
Freakprijs : Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

Afbeelding volgt

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
staat al een video op youtube (geen iedee of die hier gedeeld mag worden?)

deze cake is heel bruut :droolthum
gaat hier zeker in meervoud komen dit jaar! :D

De inhaalslag lijkt door te zetten, deze is ook weer heel mooi. Komt op de wensenlijst.

staat al een video op youtube (geen iedee of die hier gedeeld mag worden?)

deze cake is heel bruut :droolthum
gaat hier zeker in meervoud komen dit jaar! :D

Die film op youtube is niet van dit product. Dit is een 36 shots cake, op youtube staat een sample met veel meer schoten. Ik ben nog bezig met de film van dit product, komt zo snel mogelijk online.

Die film op youtube is niet van dit product. Dit is een 36 shots cake, op youtube staat een sample met veel meer schoten. Ik ben nog bezig met de film van dit product, komt zo snel mogelijk online.

Dat is wel erg jammer. Maar bedankt voor de verduidelijking.
Eigenlijk is het ook wel beter gewoon op de officiële berichten te wachten. Hoe graag we ook allemaal de nieuwe producten willen zien.

Dat is wel erg jammer. Maar bedankt voor de verduidelijking.
Eigenlijk is het ook wel beter gewoon op de officiële berichten te wachten. Hoe graag we ook allemaal de nieuwe producten willen zien.

Dat klopt inderdaad, maar het zoeken naar een nieuwtje blijft soms toch echt leuk :cool:

De laatste salvo lijkt alleen op puur crown en geen ander effect. Double gold was een mooi einde geweest of crown met crackling

Toevoeging
Wat er is, is wel mooi hoor laat dat duidelijk zijn maar heb t gevoel dat ie bij de reserve lont is aangestoken.

Nice! Het is me niet helemaal duidelijk of dit van die dikke palmen zijn vergelijkbaar met espada palm/telesto star?

Gezien de prijzen van de rest van deze lijn. Wat maakt dit product zo speciaal om er deze hogere prijs voor te vragen?

Back
Bovenaan