Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik blijf er vertrouwen in houden dat we iig nog een aantal jaren kunnen stoken. Hoort veel geluiden overal dat het niet haalbaar is en er veel partijen garanties willen. Ik ga het nu mooi los laten en gewoon keihard genieten.
Ik blijf er vertrouwen in houden dat we iig nog een aantal jaren kunnen stoken. Hoort veel geluiden overal dat het niet haalbaar is en er veel partijen garanties willen. Ik ga het nu mooi los laten en gewoon keihard genieten.
Ga er net zoals jouw vertrouwen in houden, de politiek heeft zich nog nooit aan zijn afspraak/belofte gehouden dus laat het dan ook eens 1 keer wel in ons voordeel zijn,eens moet de de eerste zijn
Dat een gedegen plan onhaalbaar is ligt volgens mij redelijk voor de hand. Ik ben alleen bang dat het de politiek er niet van zal weerhouden om het verbod erdoor te drukken.
Inderdaad! Leuk dat de VVD zogenaamde harde eisen stelt, maar die draaien toch weer makkelijk onder druk van ziekenhuizen en politie. Lijkt mij ook raar dat men instemt met een verbod en pas velen jaren later van kracht zal worden. Alhoewel het van mij natuurlijk eindeloos uitgesteld mag worden.