Crossette Switch

Vond hem stand alone in de straat ook niet zo indrukwekkend als gehoopt.
Mijn vrouw echter had deze onthouden als: die mooie met die kleurtjes :p

Vond het toch wel een zeer aantrekkelijke cake. Heldere kleuren en per 6 zeker een leuk kleurenspektakel! Helaas klapte er wel bij één de halve cake uit elkaar wat even voor een spannend moment zorgde.

Hier viel hij ook in de smaak, maar denk ook wel dat hij beter tot zijn recht komt als je hem minimaal dubbel afsteekt.

Vond het ook een erg gave cake. Kleuren zijn echt top en deed het ondanks de wind prima. Moet er dit jaar zeker weer komen.

Genoten van de prachtig gekleurde Crossettes, heel mooi product om in een show te verwerken als opener of rustmoment.

Crossette Switch.jpg

Dikke dahlias dan dus. Al zou de gemiste plop me niet uitmaken, maar of de toch heldere, kleur dan wegvalt in de chry wolk... In principe zijn deze sterren niet dunner dan in een goeie dahlia...

Haha, pyrominds think alike! :handsup:

Leuke combi dus, crossettes iets later aansteken dan de chry en dan ist perfect. Die ga ik onthouden :thumbsup:

Ieder zijn eigen. Vind crossettes totaal geen match met een chry. Cake. Effecten heffen elkaar op.

Deze beviel me erg goed! 2X in de show in combinatie met Sick16 cake en Blow Out van Wolff.
Ook deze 1 los afgestoken in de vooravond. Crossette klapte mooi breed uit.
Deze gaat weer op het lijstje voor volgend jaar:D

Tsja jullie hebben natuurlijk gelijk qua filmen, maar ik ben al lang blij dat er überhaupt iemand filmt

Back
Bovenaan