Crossette Switch

Welke crossette cakes raad jij dan aan?

Blushing crossette (evolution)(17€)
The escape room (lesli)(75€)
Splitting rainbow (weco) te duur
Magic crossette (wolff) hier en daar 20€

Niet dat de crossette switch slecht is, maar waarvoor ik deze zie staan 25 tot 30€ vind ik het mager.

Oooooh, jij wilt crossettes vervuild danwel vermooid met magnesium trails! Gelukkig zijn er nog zuivere crossettes, zoals in de cake :D

BTW, Magic Crossette us stuk magerderder dan onderhavige cake

Oooooh, jij wilt crossettes vervuild danwel vermooid met magnesium trails! Gelukkig zijn er nog zuivere crossettes, zoals in de cake :D

BTW, Magic Crossette us stuk magerderder dan onderhavige cake

Blijf het effect prachtig vinden, gewoon dat bescheiden felle van een crossette.

Maar gister op de demo had ik m toch wat ruimer verwacht gezien de aantal filmpjes die ik bekeken heb. Maar dat ligt ook voor een overgrote deel aan mij natuurlijk.

Maar inderdaad, stiekem worden de magnesium staarten wel gewaardeerd door mij.

Gister gezien op de demo van Huisman, machtig mooie crossettes dit. Voor dit jaar heb ik al de Blushing crossette van Evo. Deze komt voor volgend jaar op mijn lijstje.

Vond hem gisteren zeker niet slecht maar kan toch van de lijst af voor volgend jaar.presteerde toch iets te mager voor die prijs

Ik vind hem eigenlijk wel heel prima uitgevoerd zo. Lekkere bonte kleuren, soms net iets te hard maar met dat eindsalvo toch wel weer heerlijk.

Vind hem ook prachtig over komen en heel blij dat ik hem besteld heb. Heerlijke felle crossettes in de straat, kan niet wachten.

Holy.. ik ga deze moeten missen dit jaar. Wou er nog 2 bestellen maar zie dit nu bij mijn vestiging staan. Online gewoon klaar met verkopen Screenshot_20221221_081947_Samsung Internet.jpg

Hier gaan we heel hard van genieten. Hopelijk ff een momentje met wat minder wind en dan gaan.

PXL_20221229_122025606~2.jpg

Erg mooie kleuren maar gesplitste sterren waren dunner dan ik hoopte, spreiding ook niet giga. Kleuren maakte 't zeker leuk, maar was niet erg indrukwekkend.

Erg mooie kleuren maar gesplitste sterren waren dunner dan ik hoopte, spreiding ook niet giga. Kleuren maakte 't zeker leuk, maar was niet erg indrukwekkend.

Ik deel je mening hier in! Maar misschien kwam het ook wel een beetje door de wind.. miste een beetje het wow effect..

Helemaal eens met het bovenstaande. Prachtig heldere kleuren maar verder niet bijster spannend. Had gehoopt op wat dikkere sterren en grotere spreiding.

Back
Bovenaan