Crossed

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6417
Artikelnaam: Crossed
Bruto Gewicht: ... gram
Netto kruitgewicht: 1728 gram
Aantal schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: De Specialized collectie van VOLT! verwelkomt haar eerste connected box en wat voor 1! Een hele vette crossette bak!
Afmeting: ...
Max. tube diameter: ... mm
Stijghoogte: ... meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs / Voorverkoopprijs: € / € [
O.a. te koop bij:
Vuurwerktotaal.nl

Crossed.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Vuurwerktotaal voor deze informatie.

Ik ben ook heel erg benieuwd naar het filmpje, en als deze nou eens super over komt en daar naast eens met een geweldige prijs gaat komen :angel:

Crossettes... kwispel, kwispel! Kom maar door met het beeldmateriaal.

Hmm, gaat van de lijst op basis van het filmpje hieronder. Prima crossettes maar ik mis wat originaliteit en de wow factor. Die zijn nodig om een bak met alleen crossettes aan te schaffen.

Laatst bewerkt:
Ah daar is die dan. Al te zien geweest tijdens de demo, verwerkt in het specialized showtje. Nu snel een filmpje stand-alone :D

Oe hier ben ik heel benieuwd naar. Nog een extra keuze voor een Crossette bak.

Het is de crossette box aan het begin van dit filmpje! Heerlijke felle kleurencombinaties, mooie box. Prijs gaat bepalend worden.

Ben benieuwd welke uiteindelijk dikker wordt: deze Crossed of de WECO Professional Splitting Rainbow :D

staat bij de Bunker in Pijnacker online voor de verkoopprijs van 70,-. Advies prijs is overigens €99,-

ik hoopte enigszins op een Sky Splitter van de eerste generatie, deze is totaal anders maar erg mooi verder.

staat bij de Bunker in Pijnacker online voor de verkoopprijs van 70,-. Advies prijs is overigens €99,-

ik hoopte enigszins op een Sky Splitter van de eerste generatie, deze is totaal anders maar erg mooi verder.

Wordt nu weer voor dat bedrag aangeboden.. zelfde winkel :wink:

Aj, dat is zonde. Had deze wel op het lijstje staan om in de gaten te houden.

Back
Bovenaan