Cross

Deze cake was mijn teleurstelling van de avond! :sad: Ik zet hem neer, ik steek hem aan bij het hoofdlont. En in drie seconden was ie weg! :shocked: Gewoon compleet doorgeslagen! Drie tellen een enorme muur van vuur en alle effecten werden er zó uitgeblazen. Not cool :no: Ik heb verder niets met deze bak gedaan, dus ik snap niet waarom ie doorsloeg. Alsof alle rijen op één stuk quickfuse zaten aangesloten.
Nog meer mensen die deze cake hadden aangeschaft? Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn. Laten we hopen dat het een incident was, want hieraan had ik mijn zuurverdiende centjes niet willen verspillen.
Ik heb de cake gelukkig nog gefilmd ook. Ik zet de film later wel online.

Gisteravond de Cross afgestoken in mijn "Marijn"-show. Wat een geweldige cake is dit. Lekker vlot tempo en dan nog die geweldige finale!
Ik had hem tussen de "missionary" en "down under" staan, kwam goed uit!

Bij mij was hij ook perfect! wat een show steler deze cake! geen last gehad van overslag! al was hij wel erg rap! Toch zeker voor herhaling vatbaar deze bak.

Ik heb hem ook afgestoken rond 18.00 uur toen het nog lekker rustig was. En het was mijn topper van de avond. Wat een gruwelijke bak. Die tempoversnelling doet t m. Kippenvel. Dikke prima voor deze bak.

Hij werd hier door DS geschoten en was in 1 seconde leeg, was misschien vet maar wel een zware teleurstelling, ik heb er nog eentje staan, hopelijk gaat deze volgend jaar wel goed :(

Voor mij echt DE cake van 2013, gewoon van 1 cake zwaar kippenvel gekregen, dat heb ik echt nooit. Die van Tabe in de avond gezien, ik stak hem in de nacht nog eens af, helaas was toen niet duidelijk wat de hoofd en reservelont was, dus stak hem bij de finale aan. Maar ook dan is ie dik hoor!

Ja, het is dan wel een prijzige bak, maar wat mij betreft een must have en ik weet zeker dat hier heel veel mensen van genoten hebben, hij is zat verkocht!!

Wat een verschrikkelijk spektakel cakeje is dit. Per 2 geschoten in mn finale en iedereen stond te ooohhh-en en te aaaahhhh-en. :D

En toch blijft de Super 500 de topper op dit gebied. Hij is vreselijk duur natuurlijk maar toch. Telkens als ik hem bij demo's langs zie komen verbaast hij me weer. Het geweld, de snelheid en de strakheid van de tails, ik vind deze er toch nog niet aan toppen.

Wat een geweldige mooie cake is dit zeg, prachtig.
Tempo is echt grandioos, wat een genot om naar te kijken.
Deze moet er dit jaar tog zeker wel komen.

hmmzzz, op het filmpje uit de straat komt hij minder indrukwekkend op mij over dan toen live op die demo.ik heb ook het idee dat de hoek naar rechts(voor de kijker) verder doorloopt dan die naar links.
Hoe kwam hij live op jou over shell?

Overigens geheel off topic: je drinkt het juiste bier;-)

Deze ging hier een paar huizen verderop ook de lucht in, echt een geniaal ding!
Had het in eerste instantie niet door dat het de Cross was, maar toen ik vroeg waar het vuurwerk vandaan kwam, was het de plaatselijke Marijn dealer, de Cross dus!

Jammer dat Marijn lastig met korting te verkrijgen is, want er zit een aardig prijskaartje aan, maar mooi is die wel!

En toch blijft de Super 500 de topper op dit gebied. Hij is vreselijk duur natuurlijk maar toch. Telkens als ik hem bij demo's langs zie komen verbaast hij me weer. Het geweld, de snelheid en de strakheid van de tails, ik vind deze er toch nog niet aan toppen.

Ik heb van de week 2x de Cross gezien en 2x de Super 500, maar de kracht van de Super 500 zit hem naar mijn mening in de snelle tails, maar die is dan helaas te snel klaar. Op de film hierboven schiet ie toch nog wel wat door, bij ons was de opbouw nog duidelijker en mooier, film komt pas eind dit jaar, maar dat geeft weer een heel ander beeld van deze cake.

1zn6i4p.png

Heerlijk kleurrijk afweergeschut dat de hele straat verlichtte. Topbak!
De mijne haalde overigens 10 seconden.

Het viel mij op dat op zowel het filmpje van Ummagumma op 0:25 min en mijn filmpje op 0:33 min een soort fluit geluid is te horen op het tempo moment. Bijzonder zeg ik:)
Maar wat is het?:)

Afgelopen maandag deze ook weer twee keer voorbij zien komen.
1 van de twee schoot binnen 3 a 4 seconden leeg.
De ander deed er wat langer over, maar wat een mooi product is dit.
Tempo van de tails is heerlijk om naar te kijken.

Back
Bovenaan