Cross

Geweldig ding zeg! Echt iets wat ik zoek, gewoon lekker 300 mooie tails rammen, alleen dat geluid al!
De prijs is wat hoog, vindt hem niet per se "duur", maar hoe dan ook moet deze er komen, lever er wel wat voor in. :)

En hierbij de productfoto;

03370_cross.png

Deze past wel helemaal in me catagorie: hebbe hebbe hebbe:)
Wat een ding...

Zeker een concurrent van de Mega Maxi/Mini, maar dan vraag ik me af: deze Cross of de UP7076... wat jij, Shell-Martijn? Jij hebt ze beiden in 't echie gezien, meen ik.

ps. ziet er op de afbeelding uit als een lekker gevaarlijke verpakking. Mag hopen dat het niet zo op de markt wordt gebracht maar met íetwat meer schietruimte voor de buitenste buizen...

Dat is wel een groot verschil, de UP7076 is een monster vergeleken met dit bakje dan:)
Maar als de Cross zo blijft gaan als tijdens de Lesli demo dan zeg ik Cross (meer afwisseling dan de up en gwn consumenten spul).
De UP7076 blijft sowieso baas:)

On-topic, dus jij zag de verpakking ook. Hoop idd dat daar nog wel wat mee gedaan wordt ja. Wij zien het, maar een doorsnee consument zal daar niet op letten, zeker niet als er nog papier over de buisjes zit...

De bak om de cake heen zal wel anders worden, ze zullen echt wel opletten dat het veilig is om af te steken. Is bij alle waaiers tot nu toe goed gekomen bij Marijn, die hebben altijd zo'n doosje erom.

Deze gaat er 100% zeker komen, gewoon tails rammen zonder boeketten. Prijs vind ik nog om te doen, zijn toch wel 300 shots. Enig puntje van kritiek wat ik al voorbij heb zien komen dat de laatste rijen er sneller uitkomen maar met minder hoogte lijkt net. Het tempo is goed maar hadden voor mij net zo hoog als de rest moeten gaan.

Interessante bak! heb voorheen de mega mini en mega maxi gehad van china red. die zijn me toen zeer goed bevallen en vooral de maxi maakte een hoop reacties los. heb het idee dat deze nog breder schiet als de maxi al denk ik niet dat ie even hoog schiet. wel mooie tails terwijl de maxi meer lichtkogels schiet.

zeker een toppertje dit! hopelijk dit jaar een marijn dealer in de omgeving! dan krijgt ie zeker een kans!

Wat was dit een heerlijke tail bak!
Stukken netter uitgewerkt dan de Mega mini/maxi.
In mijn ogen een echte beauty.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vond dit een regelrechte topper, was een klasbak.
Deze zal in de straat hoe dan ook de show stelen.
Prijs is wat fors, maar ik moet hem hebben.
Vooral die tempo wisseling aan het einde is geweldig.

Schitterende cake waar mee je de show gaat stelen, aan de andere kant vind ik hem behoorlijk prijzig, maar aan de andeere kant heb ik voor dezelfde prijs vorig jaar de beautiful burnout aangeschaft dus grote kans dat hij er komt.

Snap niet dat mensen bereid zijn hier 70 euro voor neer te leggen en dat men dit durft te vragen.
Wat is hier in godsnaam zo bijzonder aan dat men bereid is zoveel centen neer te leggen?

Heb hem ook 1x besteld.
Is gewoon een vette singleshot waaier cake.
En vooral de laatste 3 rows zijn super!

Snap niet dat mensen bereid zijn hier 70 euro voor neer te leggen en dat men dit durft te vragen.
Wat is hier in godsnaam zo bijzonder aan dat men bereid is zoveel centen neer te leggen?

deze cake heeft echt een behoorlijke wauwfactor. Ik denk dat dit het maakt dat mensen dit ervoor neerleggen. Het is gewoon een super vette cake. Ik had hem graag gehad, maar dit ligt boven mijn grens wat ik betaal voor een cake. Dus hij komt er niet. jammer, maar wel consequent.
greetzzz

Erg jammer die muziek en de prijs zal wel ok zijn.
Tegenhanger van de mega maxi denk ik zo.

Hij is erg vet natuurlijk.
Dit is het filmpje van lesli zelf.

Wat een geweldige cake is dit tog, echt genieten geblazen.
Spijt dat ik hem niet besteld heb, zit nu wel op mn budget.
Maar iedereen die deze heeft gaat zeker een topper in huis halen.

Wat een geweldige cake is dit tog, echt genieten geblazen.
Spijt dat ik hem niet besteld heb, zit nu wel op mn budget.
Maar iedereen die deze heeft gaat zeker een topper in huis halen.

Dat heb ik nou ook Wesley maar misschien laat ik wel iets vallen om deze als nog te bemachtigen, voor degene die hem zeker hebben wil ik net als Wesley zeggen dat ze een beauty in huis hebben en wens jullie er heel veel plezier mee.

Back
Bovenaan