twannes999
VWC lid
Denk ook tussen de 65-75Ben benieuwd wat de aanbieding met de blue lion king zal doen qua prijs. We gaan t meemaken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk ook tussen de 65-75Ben benieuwd wat de aanbieding met de blue lion king zal doen qua prijs. We gaan t meemaken.
Aaaaaah super man. Ja fijne zaakWij hebben dagelijks contact met meerdere duitse winkels en dus ook met eigenaar van fireworxxx manuel (Master of noise)
Voor 5tientjes inschrijven. Aankomende kwartaal alles op 0. Dan rond 31-12 uitschrijven hahahJe zou bijna een KVK aanvragen![]()
Jij snapt het. Heb je door de creepy gryphon je verlies al terugVoor 5tientjes inschrijven. Aankomende kwartaal alles op 0. Dan rond 31-12 uitschrijven hahah
aan de andere kant ben je wel je eerste 3jaar voordeel als ondernemer wel kwijt volgens mij als je een kvk opent en dan weer sluit.. achja keuzes..Jij snapt het. Heb je door de creepy gryphon je verlies al terug
Kent toch vast wel iemand met kvk in he buurt... even samen rijden en klaaraan de andere kant ben je wel je eerste 3jaar voordeel als ondernemer wel kwijt volgens mij als je een kvk opent en dan weer sluit.. achja keuzes..
“Hey, zullen we vuurwerk halen en ben je oké dat ze jouw gegevens dan ergens opslaan waarvan ik niet weet wat ermee gebeurt?”Kent toch vast wel iemand met kvk in he buurt... even samen rijden en klaar
“Hey, zullen we vuurwerk halen en ben je oké dat ze jouw gegevens dan ergens opslaan waarvan ik niet weet wat ermee gebeurt?”