Crazy Thunder

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 1002
Artikelnaam: Crazy Thunder
Netto Kruitgewicht: 496 gram
Aantal Schoten: 80
Effectomschrijving: Red, green color thunder
Richtprijs 2011: € 49,95

Film:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken BONFIREWORKS voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb het filmpje net beken op de site van Bonfireworks.
Heel mooi tempo ben benieuwd naar de prijs er van!

Is een mooi product, knalt lekker door. En zeker van de finale komt best wat geweld af. Zeker leuk voor een project of een showtje :)

ik snap dat in nederland , alleen 'n knal verboden is , en dat er daarom dus effect kleuren of 'n tail bij moet .

maar dit is wel weer overdreven , ik vindt dit eerder 'n siercake met harde knal , dan echt 'n knalcake .

De prijs voor de Crazy Thunder is voor het jaar 2009 vastgesteld op : € 45,00
(oude prijs was € 59,95)
Dit zijn de adviesprijzen, een dealer kan natuurlijk zelf anders beslissen.

Een enorme prijsverlaging die de verhouding absoluut goed doet! :D
Gaaf hoor, meteen een stuk interessanter in mijn ogen.

idd voor deze adfies prijs hoef ik niet meer te *****n met doorlonte:p
mooi sier zit er ook bij zodat deze ook om 12 uur mooi staat

Top finale bakkie, betere heb ik nog niet gezien en de prijs is ook goed te noemen. Hebben dat ding

Ik wil eerst afwachten hoe deze cake op de demo's presteert.
Ik vraag mij namelijk af of de knallen wel écht goed hard zijn :confused:
Want voor een knalcake zijn de effecten toch groter dan anders en bovendien mag er wel "Thunder" in de naam staan, maar dat wil nog niet persé zeggen dat deze cake ook een hardere thunder heeft dan "gewone" siercakes.
(Er zijn meer cakes met Thunder in de naam en die geen pure knalcake zijn)

Mocht het wel een echte knalcake zijn met harde thunder, dan zal ik overwegen om hem aan te schaffen. 45 Euro lijkt mij dan een nette prijs :)
Ook het tempo op het einde is overweldigend mooi.

Misschien iemand die ervaring heeft met deze cake en kan bevestigen dat het een echte knalcake is, met hardere knallen dan een gewone siercake?

Ik heb ook dit jaar weer een paar Katanshowtjes bezocht en daar werden in de finale Roodgroene knalblokjes geschoten. Als dat de Crazy Thunders zijn, dan is het een echt escalatieblokje, maar zeker weten doe ik het niet. Misschien dat Ronnie, Mike of Jan hier wat meer over kunnen vertellen.

Die schieten naar mijn weten altijd de No Mercy van Wolff af, maar misschien dat je deze inderdaad hebt gezien, weet niet of zij Bonfireworks schieten eigenlijk. :rolleyes:

Ik ben echt helemaal weg van het einde van deze cake, en met deze prijsverlaging kan ik hem nu ook echt niet meer laten liggen hoor deze gaat er ook bij!

ik moet eerlijk zeggen een leuke bak hoor maar mijn voorkeur gaat uit naar de clouds of thunder van in meen broekhoff....

firepower

Hey, wat leuk. Ik heb de primeur met deze film :blink: dat is grappig.

Hier is mijn film van de Crazy Thunder, geschoten tijdens de demo van ANO vuurwerk, te Milheeze, op 28 november 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze cake knalt, maar dat was het dan ook wel zo'n beetje. De knal is niet de echte dreun die je bij een knalcake hoopt te krijgen. Ik vind hem niet geweldig. Met de prijsverlaging nog wel aardig, maar hij knalt gewoon niet hard genoeg, iig niet harder dan een normaal sier effect.

hmmm ik heb bij de demo in groenlo van jan reinders deze cake ook gezien en die ging wel lekker. Niet van die zachte knallen, maar wel goed hard....vreemd

Back
Bovenaan