Crazy Tails

Gelukkig is dat (nog) niet aan de orde. Dan hadden we al lang officiële berichten moeten horen.

Wat vinden we eigenlijk van de Crazy Tails? :wink:
Dit jaar voor het eerst 4 pakjes in de collectie, heb wel een zwak voor singleshots met een uniek effect. Kijk er al naar uit om de straat even op te lichten tussen al het andere geweld door.

ik heb ze vorig jaar ook gehad en dit jaar zeker er weer bij , prachtig tail voor z,n klein ding en voor de prijs hoef je het niet te laten

Inderdaad erg mooie singleshots. Zitten dit jaar ook weer in mijn collectie.
Persoonlijk vind ik het trouwens het mooiste om ze van een afstandje te bekijken, dan zie je de tail beter. :)

Eddy.

Haha leuk gemaakt! Ik ga ook maar eens een pakje aanschaffen, lijk me leuk spul om in de vooravond te stoken.

Ik heb een pakje gratis bij mijn Intratuin bestelling genomen, had nog 3 euro over voor gratis vuurwerk :D

Ik heb er nog 40 liggen :D
Vorig jaar 12 pakjes besteld en niet meer aan toe gekomen.

Ik vind ze toch wat teleurstellend, maar dat heeft niet zo veel te maken met het effect, maar met mijn persoonlijke beleving. Dit is natuurlijk ideaal spul voor een project, maar ik stak ze één voor één af. Als 'afsteker' heb je eigenlijk nooit genoeg afstand tot het product om de tail echt goed te kunnen zien. De buren genieten er meer van dan ikzelf, dat is natuurlijk niet de bedoeling :p.

Dan heb ik toch liever een shot met een boeket.

Ik vond ze verrassend goed presteren, er komt nog een heel fors effect uit zo'n klein dingetje, en de tails branden lekker lang door. Kosten ook drie keer niks in de freakacties. Heb me er uitstekend mee vermaakt in de vooravond.

Zoals ieder jaar vergeet ik gewoon om nieuw aangeschafte items af te steken.
Kwam ze net in een tasje van Koningsdal tegen. Nah ja over 12 maanden dan maar weer.

Back
Bovenaan