Crazy Tails

Bedankt voor het goede filmpje Chrissie, top dingen dit hoor. Dit jaar zeker mee bestellen nu het nog kan.

Prima film, tof dat jullie ze even vastgelegd hebben om hier te kunnen delen, zien er goed uit!

Ze zaten redelijk random verpakt lees ik hier? Dat is wel vreemd, toch?

Waren topdingetjes, had er een 5x5 shots waaiertje mee gemaakt, resultaat was ontzettend gaaf. Helaas niet op film kunnen krijgen. Binnenkort weer maar een stuk of 10 pakjes bestellen:p

Leuke dingetjes zo te zien, en in de freakacties kosten ze drie keer niks. Heb er een aantal besteld voor komen o&n, kon ze niet laten liggen :D

Afgelopen jaar niet gehad, maar na het zien van de films komt er dit jaar toch minimaal een pakje.

Laatst bewerkt:
ook 5 pakjes besteld. Heb ze niet gehad, maar vind de filmpjes leuk.
Waaiertje van 5x5 tails met crackling voor 12.50:bonk: Dat is niet duur.
greetzzz

Ik had 5 pakjes en heb 2 pakjes afgestoken.
Vind ze geweldig!!
Gewoon een mini fuego.
Hier kun je hele mooie projectjes mee maken!
Deze staat natuurlijk ook op de planning.

Maar wordt dit nu gezien als een Thunder King en gaan deze er dan dus uit? Of toch niet? Ben ik wel benieuwd naar.

EDIT: heb inmiddels begrepen dat het om alle kleine single shots gaat ongeacht het effect.

Laatst bewerkt:
Voor 2.50 leuk spul maar is het al 100 procent zeker dat singelshots volgend jaar niet meer verkocht worden of 2018 als laatste jaar officeel. Want zie ze nou nog niet heel erg afgeprijsd tegen over normaal. Maar als ze eruit gaan verwacht ik wel dat dealers op zaterdag proberen al deze dingen te dumpen.

Echter zou het me niks verbazen als de vuurwerkbranche zelf de beslissing neemt om het uit de handel te halen. Dat hebben ze ten slotte ook gedaan bij de romeinse kaarsen en baby pijlen.

Gelukkig is dat (nog) niet aan de orde. Dan hadden we al lang officiële berichten moeten horen.

Wat vinden we eigenlijk van de Crazy Tails? :wink:
Dit jaar voor het eerst 4 pakjes in de collectie, heb wel een zwak voor singleshots met een uniek effect. Kijk er al naar uit om de straat even op te lichten tussen al het andere geweld door.

Back
Bovenaan