Crazy Kamikaze

Ik had drie van deze bakkies aansluitend op de Zena Mayhem. Deze bak gaf echt een wauwmomentje in de straat. Heerlijk in een keer de lucht goed gevuld! Ik vond de effecten mooi uitgewerkt maar persoonlijk denk ik dat hij nog gruwelijker zou zijn als al het kruit gebruikt wordt voor de blinkers en als het spinning whirlflower effect weggelaten wordt!

Ik had drie van deze bakkies aansluitend op de Zena Mayhem. Deze bak gaf echt een wauwmomentje in de straat. Heerlijk in een keer de lucht goed gevuld! Ik vond de effecten mooi uitgewerkt maar persoonlijk denk ik dat hij nog gruwelijker zou zijn als al het kruit gebruikt wordt voor de blinkers en als het spinning whirlflower effect weggelaten wordt!
Niet helemaal met je eens, ik vond juist de combinatie erg vet en het spinming whirlflower geluid voegt mooi wat toe aan de chaos!

Niet helemaal met je eens, ik vond juist de combinatie erg vet en het spinming whirlflower geluid voegt mooi wat toe aan de chaos!

Hehe smaken verschillen! Ik vond hem op deze manier ook top, maar vind blinkers die echt lang blijven hangen gewoon heel mooi! Volgend jaar maar twee versies dan!

Dit is een leuke cake, mooi als toevoeging bij een projectje als afsluiter. Heb er 2 voor mijn projectje gebruikt zie onderstaand filmpje op 1:43

jztzsh.png

Heerlijke bak met mooie effectcombinatie.
De uitwerking bleef lang nabranden.

Ik vraag mij af of er nog enig verschil in zit met de Freestyle Radical (Vuurwerktotaal) of is dit nog van de batch die uit dezelfde fabriek komt?! Dit ivm de (nieuwe) Zena producten die door Lesli uit een andere fabriek worden geïmporteerd?!

Ik vraag mij af of er nog enig verschil in zit met de Freestyle Radical (Vuurwerktotaal) of is dit nog van de batch die uit dezelfde fabriek komt?! Dit ivm de (nieuwe) Zena producten die door Lesli uit een andere fabriek worden geïmporteerd?!

Met uitzondering van de 4 nieuwe cakes die tijdens de ZENA-demo zijn geschoten en de ZENA Cakebox die ook al nieuwe productie was, waren alle andere artikelen 2014-productie. Ook deze Crazy Kamikaze. De 2015-productie van deze rammer zal inderdaad uit een nieuwe/andere fabriek komen. ZENA/Lesli hebben samen met de nieuwe fabriek(en) er zich hard voor gemaakt dat de nieuwe productie minstens overeen zal komen met de 2014-productie. Hiervan zijn nog geen beelden beschikbaar. De Radical komt uit dezelfde fabriek als deze getoonde 2014-productie maar daarvoor kun je in het Radical-topic terecht... :wink:

Iemand enig idee of deze cake een mooie afsluiting heeft na bijvoorbeeld de Zena Cakebox of de Zena Triumph? Vraag mij af of hij dan in het niet gaat vallen.. anyone?

Het is een all at once dus wegvallen valt denk ik wel mee. Afgelopen jaar had ik hem na een serie Secret Salvo's zitten en hij was zeker spectaculair. Houd wel genoeg afstand want bij mij kwamen de sterren behoorlijk laag.

Back
Bovenaan