Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Moeilijk idd Vuurwerk Vlijmen heeft ze nog wel maar das ook niet om de hoek.Iemand die ze dichter in de buurt dan breda heeft gezien omgeving eindhoven? Jeukt toch om ze bij te bestellen last minute.
Ik zie het net inderdaad, kortingscode lijkt alleen nog niet te werken dus even een mailtje gestuurd naar beide partijen. Thanks voor het meedenken!Moeilijk idd Vuurwerk Vlijmen heeft ze nog wel maar das ook niet om de hoek.
Dat is geen vuurwerkland.nl webshop, dus de kortingscode werkt daar inderdaad niet.Ik zie het net inderdaad, kortingscode lijkt alleen nog niet te werken dus even een mailtje gestuurd naar beide partijen. Thanks voor het meedenken!
Hier denk ik hetzelfde over, daarom heb ik hem ook laten staan.Geluid top, maar de mine zou hem hebben afgemaakt. Heb em m.i. terecht laten staan.
Idem hier. Laten we eerlijk zijn, uniek product.. vind je zo geen tweede van. Die mines waren vet, als die vervallen komt hij voor mij karig over. Leuk om te hebben maar een karton vol zeker niet.Hier denk ik hetzelfde over, daarom heb ik hem ook laten staan.
Die mine welke ontbreekt maakt voor mij niet uit, dat zie je toch niet overdagNee lekker dit. Zit ik nog met een kortingscode in m'n mailbox, gaan jullie positieve straatvideo's delen. En bedankt.
Wel jammer dat de mine hier ook ontbreekt. Feedbackpuntje voor de fabriek.

Bedankt voor het filmpje, dit klinkt goed .Straatfilmpje