Spijtig zou dit geen Nederlandse vervanger betreffen, schaarste op het moment met leuke hebbedingetjes![]()
Zonde zonde zonde...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Spijtig zou dit geen Nederlandse vervanger betreffen, schaarste op het moment met leuke hebbedingetjes![]()
Klinkt als een goed idee!! Mogen we nog suggesties doen?Morgen hier maar een productie videootje van online zetten?
Yes doenMorgen hier maar een productie videootje van online zetten?
Ziet er goed uit, klinkt ook lekker! Iets meer tempo had gemogen van mij dus moet je wat mij betreft met meerdere schieten. Die eerste moet je wel even terug koppen
Wij zijn super blij met het resultaat! Perfecte cake voor de freaks, maar ook voor iedereen die eens iets anders wilt!
Goede kwaliteit Hummer. Toch nog even een paar extra bestellen
Wij zijn super blij met het resultaat! Perfecte cake voor de freaks, maar ook voor iedereen die eens iets anders wilt!
Scherp! Ik was zo gefocust op de kwaliteit van de Hummer dat ik het niet door had. Erg jammer als die mine eruit is jaHij klinkt wel goed, maar zo goed vind ik hem er niet uit zien. Ik vond de blauwe mine juist een mooi element, welke nu helemaal is verdwenen?
Thanx voor het delen man!