Crazy Hornet *NIEUW 2025*

Hij klinkt wel goed, maar zo goed vind ik hem er niet uit zien. Ik vond de blauwe mine juist een mooi element, welke nu helemaal is verdwenen?

Op de eerste film zie je duidelijk een blauwe mine die nu compleet ontbreekt. Eerlijk gezegd blij dat ik gewacht heb met bestellen want dit is wel erg kaal zo.

Omdat ik heb tegenkwam voor 20 in de voorverkoop bij vuurwerk breda heb ik er een kartonnetje van 8 stuks van besteld.
Gewoon een gokje waard aangezien je dit effect bijna nooit tegenkomt, tempo ligt wat laag maar dat is zo opgelost toch hahaha

Denk dat ik deze 4x of 8x tegelijk schiet in een "schemer projectje" dat ik tussen 16-17 uur wil gaan schieten met o&n, gebruik daar zoveel mogelijk aparte effecten in(dat is iig de opzet)

Wij zijn super blij met het resultaat! Perfecte cake voor de freaks, maar ook voor iedereen die eens iets anders wilt!
Thanx voor het delen man!
Vind persoonlijk dat ie prima uit de verf is gekomen ondanks het ontbreken van die blauwe mines wat idd erg jammer is.

De hummers klinken gewoon goed, en tempo is ook iets hoger dan in dat sample filmpje

Back
Bovenaan