Crazy Hornet *NIEUW 2025*

Geinig ding haha, zeker uniek en mooi dat er nog wat kleur bij zit. Denk dat dit een topproduct is om in de vooravond op een rustiger moment te schieten

Deze is echt wel erg tof.
Heerlijk vooraaf cake.
Geen gekloot met losse laserballs gewoon deze neerzette en lol hebben.

Hulde aan Wolff dat ze weer een hummercake op de markt hebben gebracht! En geen klein 14 schots potje zoals bij de Blow Out destijds, top.
Meteen 3x besteld voor nette prijs bij Huizen. Prachtspul voor de vooravond of als intro.

Hier wordt menig liefhebber erg blij van! En niet alleen liefhebbers want hummers doen het altijd goed bij het 'grote publiek' in de straat. Gaat op de lijst deze cake.

Super! Eindelijk weer eens een hummer cake! Zou ook nog wel een iets snellere versie willen zien.

Hartstikke gaaf dat er weer een hummercake op de markt gebracht wordt.
Hoewel ik er zeker eentje mee zal pakken moet ik wel zeggen dat hij iets tegen valt op basis van de film. De kwaliteit van de hummers is wel erg wisselend. De mines maken dat gelukkig weer een beetje goed, maar dat is niet waar ik een hummercake voor koop.

Ik heb nog nooit een hummer cake meegemaakt waar ze 100% allemaal goed uit de verf komen. Blijft toch lastig effect. Succespercentage ligt hier hoger dan bij de vorige, Hummingbird. Nu maar hopen dat deze cake in productie ook zo slaagt als in het filmpje, en het niet te laat dus nat binnenkomt....

Back
Bovenaan