Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier het bewijs.. geen spinners maar laffe crackling mines en ineens blinkers... die doen het dan nog aardig. Verder: flop.
Die van Rico is totaal anders inderdaad zonde zeg.Die ik hier schoot echt met een enorm tempo met hele dikke spinners,grote mines en harde klappen.
Ook niet heel gek dat deze niet kan tippen aan 30mm blokken toch?Ik had de 2016. Kon niet tippen aan de transbomber of de 30mm evo en pangu bakken, maar voor de prijs toch veel geweld en een leuke afwisseling, zeker geen spijt van.
Hier hetzelfde. Ook van Valk en ik heb nog staan twijfelen of het wel de crashbox was nadat ik hem had afgestoken. Jammer..Ik had hem ook bij Valk! Inderdaad laffe crackling mines...
Ik had na alle enthousiaste verhalen van vorig jaar zowel de Crash als de Transbomber en ik was totaal niet onder de indruk helaas. De Crash box die ik voor de spinners kocht had deze niet en maakte geen indruk. De Transbomber was langzaam (zoals we al op de demo's zagen) en stopte er middenin cake 3 ook nog eens mee. Gelukkig zitten er reservelonten op.