bonbridge1
VWC lid
gevalletje vonkoverslag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
gevalletje vonkoverslag?
Ik heb Rubro gemaild over mijn mislukte Crash Box, en kreeg terug dat ze hierover met de fabrikant in gesprek gaan. Was duidelijk niet de bedoeling. De Crash Boxen die geschoten zijn op demo's waren allemaal in orde.
Dat is dan wel weer fijn. Andere kant kun je het nu treffen met een goede maar dus ook met een slechte. Als er nou een hele batch minder was kon je zelf beslissen om hem wel of niet te nemen. Nu dus een pure gok.
Voor de prijs die wij ervoor hebben betaald viel die niet echt tegen. Maar hij was niet zoals verwacht helaas.
De persoon van Rubro zei dat ik volgend jaar weer gewoon kan genieten van de "normale" crashbox. Daar ging hij voor zorgen. Ik vraag hem nog wel even of hij kan verzekeren dat als je er aankomend jaar eentje besteld, je ook echt de goeie krijgt.
Dat klopt, alleen heb je daar nu nog weinig aan in de freak acties. Maar goed, die gok neem je of neem je niet. Volgend jaar maar weer zeker van de tails.